کد خبر: 406928
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| آگهی برای راحت‌ترین شغل دنیا

برند تجاری «Olivia's» برای فردی که بتواند در طول ساعت کاری تخت‌هایش را برای عرضه در فروشگاه مجازی این شرکت آزمایش کند و با ساعت‌ها خوابیدن روی تخت‌ها ویژگی‌های آنها را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد حقوقی نسبتاً بالا پرداخت خواهد کرد.

دور دنیا| آگهی برای راحت‌ترین شغل دنیا
کد خبر: 406928
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| برای رفتن به سر کار باید از رختخواب خارج شد، اما در آگهی جدیدی که اخیراً منتشر شده یک برند معروف انگلیسی به دنبال کارمندی است که کار خود را در رختخواب انجام دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، برند تجاری «Olivia's» برای فردی که بتواند در طول ساعت کاری تخت‌هایش را برای عرضه در فروشگاه مجازی این شرکت آزمایش کند و با ساعت‌ها خوابیدن روی تخت‌ها ویژگی‌های آنها را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد حقوقی نسبتاً بالا پرداخت خواهد کرد.

بر اساس آگهی منتشرشده در مطبوعات بریتانیا، فرد استخدام‌شده باید فرم‌، اندازه‌ها و ویژگی‌های هر تخت‌خواب را تکمیل کند و دلایل راحتی، حجم، زیبایی و استحکام آنها را تبیین و توضیح دهده، علاوه بر اینها لازم است در مورد تجربه خود از خوابیدن روی تخت‌ها نظرات مکتوبی در اختیار دیگر کاربران سایت قرار دهد.

این کارمند خوش‌شانس علاوه بر خوابی راحت و استراحتی مکفی، ساعتی 78 دلار برای انجام این شغل دریافت خواهد کرد و شرکت پیش‌بینی می‌کند فرد مذکور ماهانه دست‌کم 2 تخت‌خواب را به همین شکل آزمایش کند و گزارش خود را در این باره ارائه دهد.

در بخشی از آگهی آمده که پیش‌نیازهای درخواست این شغل عبارت است از تسلط و مهارت در نوشتن و نداشتن اختلال خواب.

به گفته صاحبان این شرکت، در سایه قرنطینه و حضور مردم در منزل میزان فروش اینترنتی این شرکت هم افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها