کد خبر: 407011
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۰۸:۵۷:۱۰
| |

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

افرادی در سایر نهادها، عملکرد مجلس دهم را ضعیف تلقی می‌کنند

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس دهم با سه فراکسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در حوزه قانون‌گذاری و نظارتی گام‌های جدی و موثری بردارد.

افرادی در سایر نهادها، عملکرد مجلس دهم را ضعیف تلقی می‌کنند
کد خبر: 407011
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۰۸:۵۷:۱۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند با اشاره به عملکرد مجلس دهم بیان کرد: علی‌رغم این‌که شاهد هستیم خیلی از افراد در خارج از مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها عملکرد مجلس دهم را ضعیف تلقی می‌کنند، اما از نظر بنده مجلس دهم عملکرد قوی‌ای داشته و قوانین موثر و نظارت جدی در این مجلس تحقق یافته است.

وی اظهار کرد: مجلس دهم در مسیر درستی گام برداشت که هم به دغدغه‌های مقام معظم رهبری چه در زمینه‌ تولید و چه در سایر حوزه‌ها پرداخت. به عنوان مثال قانون رفع موانع تولید به سرعت و ظرف سه هفته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و یا قانون مالیات بر ارزش افزوده که سال‌های طولانی در مجلس مانده بود در این مجلس نهایی شد و به نتیجه رسید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجلس توانست رییس جمهور را به جلسه علنی بیاورد و پنج سوال از ایشان بپرسد و در نهایت از چهار سوال قانع نشود. در حوزه محیط زیست این مجلس قوانین خوبی را دنبال کرد. به طور کلی سه فراکسیون ولایی، مستقلین ولایی و امید در این مجلس فعال بوده و هر کدام آزادانه مطالب خود را مطرح کرده و بعضا موضوعات و مسائل مختلف را دنبال کردند.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان دوره یازدهم تاکید کرد: عمدتا منتخبین مردم قبل از ورود به مجلس شورای اسلامی نظراتی ر خصوص اشتغال و معیشت مردم دارد اما زمانی که به مجلس شورای اسلامی وارد می‌شوند سازوکار مجلس را جور دیگری درک می‌کنند، اما آنچه که حائز اهمیت است اقتصاد و فرهنگ است که اصلی‌ترین مقوله کشور به شمار رفته و باید در اولویت مجلس یازدهم باشد. از نظر بنده بحث معیشت، اشتغال و اقتصاد که تولید را در بر می‌گیرد باید به طور جدی در مجلس یازدهم دنبال شده و نمایندگان به دنبال تصویب قوانین موثر و نظارت جدی در این حوزه باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها