کد خبر: 407019
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۰۹:۱۴:۵۳
| |

با برگزاری مجدد لیگ جهانی مراکش دوباره می توانم به المپیک برسم

رزیتا علیپور در خصوص تغییر برنامه فدراسیون جهانی کاراته برای برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو گفت: از این مساله خوشحال هستم. در بین بازیکنانی بودم که با لغو این مسابقات، شانس المپیکی شدن را از دست داده و با برگزاری مجدد پیکارهای مراکش، دوباره می توانم به المپیک برسم.

با برگزاری مجدد لیگ جهانی مراکش دوباره می توانم به المپیک برسم
کد خبر: 407019
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۰۹:۱۴:۵۳

اعتمادآنلاین| ملی‌پوش کاراته زنان ایران با بیان اینکه از تصمیم فدراسیون جهانی کاراته خوشحال شده و انگیزه‌اش افزایش یافته است، گفت: اکنون فرصت این را دارم تا سهمیه المپیک توکیو را کسب و می‌خواهم از این موقعیت، بهترین بهره را ببرم.

رزیتا علیپور در خصوص تغییر برنامه فدراسیون جهانی کاراته برای برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو و انجام دوباره لیگ جهانی مراکش، گفت: از این مساله خوشحال هستم. در بین بازیکنانی بودم که با لغو این مسابقات، شانس المپیکی شدن را از دست داده و با برگزاری مجدد پیکارهای مراکش، دوباره می توانم به المپیک برسم.

وی افزود: لیگ جهانی مراکش و قهرمانی اروپا به دلیل کرونا لغو شد. باید بهترین نتیجه را در مراکش کسب کنم و سپس قهرمانی اروپا برگزار شده و منتظر نتایج رقبای مستقیم خود از صربستان و فرانسه در این رویداد باشم. در واقع نتایج این 2 نفر تاثیر زیادی در المپیکی شدن من دارد.

کاراته‌کای وزن 61 کیلوگرم ایران در خصوص نحوه تمریناتش، توضیح داد: با توجه به این شرایط، بخشی از تمرینات را در منزل انجام می‌دهم و تمرینات کاراته را نیز به صورت انفرادی با مربی اختصاصی‌ام در سالن کاراته انجام می‌دهم.

علیپور تصریح کرد: مسابقه مراکش یک‌سال دیگر است و فرصت دارم تا بازسازی خوبی داشته باشم. یکسال زمان کافی و مناسبی است تا نقاط ضعفی که وجود دارد را به حداقل و صفر برسانم تا با خیال آسوده و آماده در پیکارهای مراکش شرکت کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها