معاون پارلمانی سپاه:

تقویت جبهه مقاومت نشانی از زوال اسرائیل است

معاون پارلمانی سپاه گفت: تقویت جبهه مقاومت و تغییر معادلات در منطقه و شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی روبه زوال حرکت می‌کند و نابود شدنی است.

تقویت جبهه مقاومت نشانی از زوال اسرائیل است
کد خبر: 407039
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۰۹:۵۴:۲۸

اعتمادآنلاین| سردار محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس در تغییر معادلات جهانی گفت: این ابتکار امام خمینی (ره) بود که با انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مسئله فلسطین به یک موضوع و دغدغه جهانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: با انتخاب روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) یک توجه جهانی به مسئله قدس شد و وحدتی میان مسلمانان جهان شکل گرفت، موضع و رویکرد سیاسی انقلاب اسلامی ایران نیز برای همه آشکار شد و مشخص کرد که سیاست ایران اسلامی حمایت از مظلومان عالم و دفاع از آرمان فلسطین است.

معاون پارلمانی سپاه با اشاره به حضور گسترده مردم جهان در روز جهانی قدس گفت: هر ساله بر ابعاد و گستردگی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزوده شده است و امروز همه جهانیان بر این مهم تاکید دارند که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و کودک کش است و رژیمی که جعلی باشد به دلیل نداشتن گذشته تاریخی نابود شدنی است.

سردار جوکار خاطرنشان کرد: دلیل اتخاذ سیاست و راهبردی امام خمینی (ره) برای نامگذاری روز قدس این بود که رژیم صهیونیستی باید از بین برود و امروز نیز بعد از 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همین راهبرد در دستور کار انقلاب اسلامی قرار دارد و با توجه به توسعه جبهه مقاومت در سطح منطقه یقیناً به سمت اجرایی شدن این راهبرد حرکت کرده‌ایم که تقویت جبهه مقاومت و تغییر معادلات سیاسی و نظامی در منطقه و شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی روبه زوال حرکت می‌کند و نابود شدنی است.‌

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها