کد خبر: 407057
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

عملکرد 12 ساله لاریجانی در مجلس خردمندانه بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت دکتر لاریجانی هیچگاه با افراط و تفریط همراه نبود، عملکرد 12 ساله وی در مسند ریاست مجلس را خردمندانه دانست.

عملکرد 12 ساله لاریجانی در مجلس خردمندانه بود
کد خبر: 407057
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد قمی با بیان اینکه مدیریت مجلس شورای اسلامی با نحوه مدیریت در سایر قوا و دستگاه‌ها، تفاوت‌های اساسی دارد، عملکرد دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را طی 12 سال گذشته عاقلانه و خردمندانه دانست.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیچگاه در نحوه مدیریت دکتر لاریجانی در مجلس شورای اسلامی شاهد افراط و تفریط نبودیم، افزود: ایشان همه نمایندگان را نماینده می‌دانست و کسی را "نماینده تر" از سایرین نمی‌دید.

وی با اشاره به اینکه معیار مواجهه دکتر لاریجانی با مسائل حق و حقیقت بود نه سیاسی کاری، ادامه داد: بر همین مبنا تعامل دکتر لاریجانی با دولت تعریف شده بود و امور نظارتی مجلس نیز پیش می‌رفت.

قمی، شیوه مدیریت دکتر لاریجانی در صحن را زبان زد برشمرد و یادآور شد: با وجود سلایق مختلف در صحن علنی مجلس، اما مدیریت ایشان در نشست‌های علنی و غیرعلنی بسیار حساب شده بود. با وجود اختیاراتی که رئیس مجلس در این دوره اخیر داشت، ایشان هیچگاه از این قدرت سوء استفاده نکرد و در چارچوب قانون رفتار کرد.

وی نقش دکتر لاریجانی در ارتقای نظام قانونگداری و نظارت کشور به ویژه از لحاظ توجه به اولویت‌های کشور و نیازهای واقعی مردم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی بسیار مهم دانست و گفت: کشور در این برهه حساس با مشکلات عدیده‎ای مواجه بود که با وجود کارهای اساسی صورت گرفته اما می‌توانستیم در این زمینه اقدامات جدی‌تری را ترتیب دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با وجود بافت ناهمگن مجلس و وجود سلایق گوناگون، اما همین برخورد در دایره انصاف و اعتدال موجب شد که در پایان دوره مجلس دهم اکثریت به اتفاق نمایندگان از خدمات چندین ساله ایشان در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای تقدیر و تشکر کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها