شرایط عجیب و متفاوت بازیهای بوندسلیگا

در 18 بازی که در دو هفته در بوندسلیگا برگزار شد یک شرایط جدید برقرار بود و بیشتر شبیه به بازیهای آماده‌سازی بود. گل های فراوانی به ثمر رسید، برخی از اشتباه ها در خط دفاع دیده شد، بعضی از لحظات ریتمی وجود نداشت و از همه مهم تر تنها صدای بازیکنان و مربیان در ورزشگاه ها شنیده می شد.

شرایط عجیب و متفاوت بازیهای بوندسلیگا
کد خبر: 407079
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۱:۳۰:۱۶

اعتمادآنلاین| دو هفته از بازگشت بوندسلیگا می‌گذرد که در 18 بازی آمارهای قابل توجه و عجیبی به ثبت رسید.

به نقل از آس، بوندسلیگا با قدرت رقابتهای خود را از سر گرفت و نشان داد که بازیکنان اشتیاق زیادی برای بازگشت به میادین دارند. البته جو بازی ها به نحوی بود که انگار پیش فصل است.

در 18 بازی که در دو هفته برگزار شد یک شرایط جدید برقرار بود و بیشتر شبیه به بازیهای آماده‌سازی بود. گل های فراوانی به ثمر رسید، برخی از اشتباه ها در خط دفاع دیده شد، بعضی از لحظات ریتمی وجود نداشت و از همه مهم تر تنها صدای بازیکنان و مربیان در ورزشگاه ها شنیده می شد.

در بازی های برگزار شده 59 گل به ثمر رسید یعنی میانگین 3.2 گل در هر بازی. آمار عجیب دیگر این بود که در این دو هفته تنها سه پیروزی خانگی به دست آمد. هرتابرلین توانست با چهار گل یونیون برلین را شکست دهد، بایرن پیروزی 5 بر 2 را برابر فرانکفورت به دست آورد و دورتموند با چهار گل برابر شالکه پیروز شد. این سه بازی تنها پیروزی‌های میزبانها بودند.

در میان گلزنان ارلینگ هالند یک گل به ثمر رساند، روبرت لواندوفسکی دو بار گلزنی کرد و تیمو ورنر توانست برابر ماینتس هت تریک کند. در حالی که هفت هفته به پایان باقی مانده است، بایرن مونیخ با چهار امتیاز بیشتر از دورتموند صدرنشین است. لایپزیگ و لورکوزن و مونشن گلادباخ به ترتیب رتبه های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها