آغاز مخالفت‌ها برای رسیدن به صندلی ریاست مجلس

نماینده مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید نظر خودمان را شرط کنیم که هر کسی رئیس مجلس شد نباید وارد انتخابات ریاست جمهوری شود، زیرا این اقدام فرصت‌سوزی است.

آغاز مخالفت‌ها برای رسیدن به صندلی ریاست مجلس
کد خبر: 407082
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۱:۴۴:۱۶

اعتمادآنلاین| علی جدی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نیروی میدانی و جهادی بودن یکی از ویژگی‌هایی است که رئیس مجلس باید دارا باشد تا بتواند اولویت‌های اعلام شده توسط رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را دنبال کند.

نماینده مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس باید بتواند جایگاه نظارتی این نهاد را تقویت کرده و مجلس را دوباره به رأس امور برگرداند، زیرا در مجالس گذشته این جایگاه متزلزل شده است.

وی تعامل با تمام نماینده‌ها را دیگر ویژگی رئیس مجلس دانست و افزود: همه نمایندگان، نماینده‌های مردم هستند و رئیس مجلس نباید این فکر را کند که چون جایگاه ریاست را اخذ کرده، از دیگر نماینده‌ها بالاتر بوده و اختیارات ویژه‌ای دارد.

جدی با تاکید بر رعایت آئین نامه‌های داخلی مجلس و استفاده از نظرات تمام نماینده‌ها گفت: با رعایت این شاخص‌ها می‌توانیم امید داشته باشیم فردی که انتخاب می‌شود بتواند تغییراتی در روند مجلس به وجود آورد و مشکلات مردم را دنبال کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به الزام رئیس مجلس به اینکه چهار سال در پست ریاست بماند، تصریح کرد: این درخواست هیچ منطقی ندارد، زیرا ما نباید نظر خودمان را شرط کنیم که هر کسی رئیس مجلس شد نباید وارد انتخابات ریاست جمهوری شود. این تصمیم یک فرصت‌سوزی و نیروسوزی است، زیرا ممکن است سال بعد جریان انقلاب تصمیم گرفتند همین فرد رئیس مجلس در انتخابات نیز شرکت کند، اما نباید از اکنون قضاوت و محدودیت ایجاد کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها