کد خبر: 407092
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۲:۱۹:۴۴
| |

تیم بوریسف با حضور هوادارانش قهرمان جام حذفی شد

همزمان با ادامه مقاومت مردم بلاروس برابر کرونا و تداوم اتخاذ «نکردن» تدابیر پیشگیرانه و انجام مسابقات با حضور تماشاگر، تیم بِیت بوریسوف با گل لحظه آخری خود برابر دینامو برشت، جام حذفی بلاروس را مقابل 5هزار هوادار حاضر در ورزشگاه بالای سر برد.

تیم بوریسف با حضور هوادارانش قهرمان جام حذفی شد
کد خبر: 407092
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۲:۱۹:۴۴

اعتمادآنلاین| زاخار وولکوف تک گل این بازی را در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافی به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل هم تیمی‌های وولکوف بدون هیچ تلاشی برای رعایت فاصله اجتماعی از فرط شادی دور وی حلقه زدند و در ادامه جشن قهرمانی در مینسک، یکدیگر را در آغوش گرفتند؛ پیروزی که این تیم را در مسیر فتح دوگانه خانگی قرار داده است.

گنجایش ورزشگاه بوریسوف آرنا براساس اطلاعات درج شده در ویکی‌پدیا حدود 13 هزار نفر است.

بوریسوف صدرنشین لیگ برتر بلاروس است؛ تنها لیگ اروپایی که بدنبال تعلیق فوتبال در اقصی نقاط قاره سبز به دلیل پاندمی کرونا، هرگز تعلیق نشد و به کار خود ادامه داد.

«الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهوری بلاروس در خصوص واکنش کشورش به پاندمی موضع جسورانه‌ای اتخاذ کرد و در ماه مارس همزمان با هجوم کرونا به جهان و فلج شدن اقتصاد دنیا، گفت که «ایستاده مردن بهتر از زندگی کردن روی زانوها است.»

بوندسلیگا آلمان نخستین لیگ اروپایی لقب گرفت که رقابت‌های خود را بار دیگر آغاز کرده است البته تمام بازی‌ها به بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. بازیکنان نیز از برپایی جشن در کنار یکدیگر و بدون رعایت فاصله اجتماعی منع شده‌اند.

لیگ برتر پرتغال نیز از سوم ژوئن و بدون حضور تماشاگر آغاز خواهد شد و لالیگا اسپانیا نیز برای ادامه لیگ از هشتم ژوئن چراغ سبز دولت را دریافت کرده است.

کووید-19 تاکنون در بلاروس بیش از 36 هزار نفر را آلوده کرده و حدود 200 تن را به کام مرگ کشانده است؛ مبتلایان در جهان به بیش از 5میلیون نفر رسیده‌اند و تلفات نیز از 300 هزار تن تجاوز کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها