منچستریونایتد سه باشگاه مقروض را از پرداخت بدهی معاف کرد

منچستریونایتد سه باشگاه را که در مجموع 130 هزار پوند به شیاطین سرخ بدهی دارند، از پرداخت قرض‌هایشان معاف کرده است. گفته می‌شود یونایتدها بر این باورند که در پاندمی کرونا عادلانه نیست که به باشگاه‌های کوچک فشار مالی وارد شود.

منچستریونایتد سه باشگاه مقروض را از پرداخت بدهی معاف کرد
کد خبر: 407134
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۴:۴۳:۱۶

اعتمادآنلاین| براساس گزارش دیلی‌میل، باشگاه منچستریونایتد به سه باشگاه هارتس، بولتون واندررز و برتون آلبیون اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیازی نیست ک بدهی بازیکنانی را که از یونایتد خریده یا قرضه گرفته‌اند، پرداخت کنند.

باشگاه هارتس اسکاتلند «جوئل پریرا» را در پست دروازه‌بان، بولتون «اتان همیلتون» را در پست هافبک و برتون «کایران اوهارا» را در پست دروازه بان از یونایتد قرض گرفته است.

بنا به گزارش دیلی میل، یونایتد سه باشگاه را که در مجموع 130 هزار پوند به شیاطین سرخ بدهی دارند، از پرداخت قرض‌هایشان معاف کرده است. گفته می‌شود یونایتدها بر این باورند که در پاندمی کرونا عادلانه نیست که به باشگاه‌های کوچک فشار مالی وارد شود.

فصل فوتبالی کشور اسکاتلند اوایل ماه جاری مختومه اعلام شد و هارتس با توجه به اینکه در زمان تعویق رقابت‌ها 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشت، به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد.

برتون نیز هم اکنون در رتبه دوازدهم لیگ دسته یک قرار دارد و بولتون نیز پس از تغییر اجباری سرپرست به دلیل ناتوانی مالی، با کسر 12 امتیاز مواجه شده و در آستانه انحلال است.

«فیل هادکینسون» مالک باشگاه هادرزفیلد گفته است که اگر طرحی برای مقابله با آثار کووید-19 فراتر از فصل جاری ارائه نشود، بیش از 60 باشگاه لیگ‌های پایین‌تر ورشکست خواهند شد.

باشگاه‌های حاضر در چشمپیوشیپ قرار است از امروز (دوشنبه) در گروه‌های کوچک به تمرینات باز گردند و امیدوارند تا فصل را بدون حضور تماشاگر به اتمام برسانند اما تصویر برای لیگ‌های پایین‌تر تا این اندازه روشن نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها