سهیل مهدی:

نتایج تست تیم‌های لیگ برتری به سازمان لیگ ارائه نشده است

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه چند بازیکن تیم‌های لیگ برتر به کرونا مبتلا شدند گفت: ما علی رغم فشاری که از بعضی از تیم‌ها وجود داشت به سمت این رفتیم که مسابقات را آغاز کنیم. پروتکل‌ها نوشته شده است. اگر پنج بازیکن یک تیم مبتلا به  کرونا شوند، مسابقات آن تیم به تعویق می‌افتد و تمرینات لغو نمی‌شود.

نتایج تست تیم‌های لیگ برتری به سازمان لیگ ارائه نشده است
کد خبر: 407143
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۵:۱۷:۰۱

اعتمادآنلاین| مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌گوید نتایج تست تیم‌های لیگ برتری به سازمان لیگ ارائه نشده است.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه چند بازیکن تیم‌های لیگ برتر به کرونا مبتلا شدند گفت: ما علی رغم فشاری که از بعضی از تیم‌ها وجود داشت به سمت این رفتیم که مسابقات را آغاز کنیم. پروتکل‌ها نوشته شده است. اگر پنج بازیکن یک تیم مبتلا به کرونا شوند، مسابقات آن تیم به تعویق می‌افتد و تمرینات لغو نمی‌شود. هر چند که رعایت بهداشت سرلوحه کار ماست. ما مصاحبه‌ها را دیدیم و نتایج تست را به ما ابلاغ نشده است و امیدوارم قبل از اینکه تمرینات شروع شود، نتایج تست به ما ابلاغ شود. باید قبل از هر چیز نتایج تست به مراجع پزشکی ذی صلاح ارائه شود.

او ادامه داد: در حال حاضر چهار هفته مهلت تمرین داده شده است و معلوم نیست برخی از تیم‌ها معلوم نیست که هنوز تست کرونا را داده‌اند یا خیر. ستاد کرونا در ورزش موظف کرده که نیروهایی در تمرین‌ها حاضر باشند و در بحث تست‌ها در تیم‌ها حضور داشته باشند. من فکر می‌کنم از فردا تیمی نباشد بدون ناظر تیم‌ها بتوانند تمرین کنند. من فکر می‌کنم تا آخر آن نظم مورد نظر در تیم‌ها حاکم می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر افزود:‌ ما گفتیم اگر بازیکن تحت کنترل کادر پزشکی و تحت پروتکل کادر پزشکی باشد، احتمال به بیماری کاهش پیدا می‌کند و تست‌های ما نشان داد درصد قابل توجهی رعایت نکردند و بازیکنان تحت کنترل پزشکی تیم‌ها نبودند. فرض اولیه ما برای برگزاری مسابقات، سلامتی بازیکنان است و این مساله تحت الشعاع تمامی مسائل است. در این یک ماه نشان داده خواهد شد که روند پروتکل‌های بهداشتی چطور پیش خواهد رفت و اگر عدم همکاری از سوی تیمی شاهد باشیم، باید آن تیم را دچار محرومیت و جریمه کنیم.

او در پایان گفت: ما صحبت‌های لازم را داریم انجام می‌دهیم که بازیکنان مشکوک مجددا دوباره تست بدهند تا از ابتلای آنها مطمئن باشیم. پروتکل‌ها اگر تغییر کنند، باید مراجع ذی‌ربط تصمیم بگیرند در کل دنیا این شرایط حاکم است و اگر اظهاراتی در خصوص عدم توانایی برخی تیم‌ها در انجام پروتکل‌ها صورت می‌گیرد، شاید به خاطر این است که از این وضعیت خسته شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها