اردوغان:

روند مقابله با ویروس کرونا را به خوبی مدیریت کرده ایم

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه طی سخنانی در یک نشست مجازی با روسای تشکیلات حزب عدالت و توسعه، اظهار کرد: روند مقابله با ویروس کووید-19 را به خوبی مدیریت کرده و به پایان راه نزدیک هستیم. 

روند مقابله با ویروس کرونا را به خوبی مدیریت کرده ایم
کد خبر: 407184
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۶:۱۲:۲۲

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهوری ترکیه ضمن تشکر از مردم به دلیل رعایت تدابیر پیشگیرانه از شیوع کرونا، تأکید کرد، روند مقابله با این همه‌گیری به خوبی مدیریت شده است.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه طی سخنانی در یک نشست مجازی با روسای تشکیلات حزب عدالت و توسعه، اظهار کرد: روند مقابله با ویروس کووید-19 را به خوبی مدیریت کرده و به پایان راه نزدیک هستیم.

اردوغان ضمن تشکر و قدردانی از مردم کشورش برای صبر و بردباری که از روز عرفه تا پایان عید فطر داشته و از خانه‌هایشان خارج نشدند، گفت: اکنون سه سال فرصت داریم که هم برنامه‌هایمان را اجرایی و هم پیوندهای قلبی‌مان را با مردم محکم‌تر کنیم.

رئیس‌جمهوری ترکیه تأکید کرد: منتقدان سرمایه‌گذاری‌های چندین ساله‌ ما در حوزه بهداشت در این دو ماه و نیم اخیر به چشم خود فواید این اقدامات را دیدند.

اردوغان در پایان تصریح کرد: به کسانی که به نظام ریاستی و دستاورد و موفقیت‌های آن خدشه وارد کرده و در صدد آسیب رساندن به آن هستند اجازه نخواهیم داد به هدفشان برسند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها