مالک باشگاه شهرخودرو:

چرا دوست داریم باجان جوانانمان بازی کنیم؟

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: واقعاً یک جام تا این حد می‌ارزد؟ اگر قرار به قهرمانی یک تیم در لیگ باشد بنده اصلاً مخالفتی ندارم و اینکه معتقدم اگر ما یک تیم را قهرمان کنیم خیلی بهتر از این است که بخواهیم باجان جوانانمان بازی کنیم.

چرا دوست داریم باجان جوانانمان بازی کنیم؟
کد خبر: 407228
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۹:۲۳:۲۰

اعتمادآنلاین| فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در گفت‌وگویی با رادیو ورزش درخصوص آزمایشات انجام‌گرفته و جواب مثبت تعدادی از بازیکنان حال حاضر در لیگ برتر گفت: من پیش‌ازاین نیز بار‌ها نظرم را اعلام کردم و گفتم که اگر رقابت‌های لیگ برتر در ماه شهریور برگزار شود، چه جام نوزدهم و چه جام بیستم در صورت حفظ جایگاه فعلی تیم‌ها در جدول رده‌بندی، حداقلش این است که ما تا آن تاریخ می‌توانیم تمهیدات بهتری برای برگزاری این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: من چند نکته را خدمت شما بگویم. اول اینکه جان یا جام؟. واقعاً یک جام تا این حد می‌ارزد؟ اگر قرار به قهرمانی یک تیم در لیگ باشد بنده اصلاً مخالفتی ندارم و اینکه معتقدم اگر ما یک تیم را قهرمان کنیم خیلی بهتر از این است که بخواهیم باجان جوانانمان بازی کنیم. واقعاً اگر خدای‌نکرده اتفاقی برای یک نفر رخ دهد چه کسی پاسخگو است؟

وی در ارتباط با یکی از بند‌های پروتکل برگزاری مسابقات مبنی بر اینکه اگر تیمی 5 بازیکن کرونایی داشته باشد بازی‌هایش به تعویق می‌افتد اظهار داشت: مگر انتخابی تیم ملی است. یک‌زمانی من خاطرم است که رسم بر این بود که اگر تیمی سه بازیکن ملی‌پوش داشت می‌توانست بازی‌هایش را در لیگ به تعویق بیندازد. این در حالی است که اگر شما یک نفر را مشکوک به ابتلا به کرونا داشته باشید همان یک نفر شرایط بدی را حتی برای انجام تست ایجاد می‌کند. الآن واقعاً 10 باشگاه مخالف ادامه برگزاری لیگ هستند.

حمیداوی در ادامه با ارائه یک پیشنهاد تصریح کرد: من به آقای بهاروند پیشنهاد می‌کنم یک جلسه با حضور مدیران همه باشگاه‌ها برگزار کند و در همان جلسه یک تصمیمی بگیرند، در این صورت شاید دیگر نیازی نداشته باشیم که این موضوع را تا این حد کش بدهیم. من فکر می‌کنم نشاط جامعه ما نیز هیچ نیازی به برگزاری این رقابت‌ها با این شرایط نداشته باشد. شما می‌دانید از عوامل نیروی انتظامی گرفته تا اصحاب رسانه و سایر عوامل، نزدیک به 500 نفر برای یک بازی آن‌هم بدون تماشاگر دخالت دارند. واقعاً چه کسی پاسخگوی ابتلای هرکدام از این افراد به این ویروس مهلک است؟

وی در ارتباط با انجام تست کرونا در تیم شهر خودرو گفت: ما 48 ساعت پیش، یعنی روز شنبه همگی آزمایش دادیم و فردا نتیجه این تست‌ها مشخص می‌شود که امیدوارم که هیچ مشکلی برای هیچ‌کدام از عوامل تیمی ما ایجاد نشود، اما پزشک تیم گفته است که دو نفر مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند که دقیقانمی دانم از عوامل یا از بازیکنان هستند که انشالله تا فردا صبح مشخص می‌شود.

او درباره نتیجه مثبت تعدادی از بازیکنان گل گهر تأکید کرد: من شخصاً با مدیرعامل باشگاه گل گهر صحبت کردم و ایشان این موضوع را تائید کردند و گفتند که متأسفانه این امر حقیقت دارد. اما در نهایت امیدوارم آقای بهاروند، به‌عنوان نفر اول فوتبال این مملکت تصمیم قاطعی را بگیرند و همان‌طور هم که گفتم برای به وجود نیامدن هرگونه شک و شبه ای، تمام مدیران باشگاه را دعوت کنند تا با یک خرد جمعی دیگر بهانه‌ای برای هیچ‌کسی باقی نماند. یک‌بار برای همیشه.

حمیداوی در پاسخ به اینکه شاید آقای بهاروند شخصاً چنین قدرتی نداشته باشند عنوان کرد: اگر به این شکل است نماینده وزارت ورزش، نماینده ستاد مبارزه با کرونا و نماینده ایفمارک هم تشریف داشته باشند. من می‌دانم که خانم هراتیان یکی از مخالفان شدید برگزاری مسابقات است.

وی در پایان درباره نحوه تمرینات تیم شهر خودرو و تاریخ شروع لیگ قهرمانان نیز گفت: ما تمرینات را آغاز تمرین کردیم و من از سرمربی تیم خواستم که تمرینات را بافاصله زیاد در قالب دسته‌های 4 تا 5 نفری برگزار کند و اینکه حتی‌المقدور از ورود بازیکنان پایه در تمرینات خودداری کنند تا اینکه بتوانیم با حداقل خطر ممکن تمرین کنیم، اما انصافاً شرایط بسیار سختی است. در مورد لیگ قهرمانان هم من هفته پیش ایمیلی به‌ای اف سی دادم و در جواب متوجه شدم که عملاً در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این رقابت‌ها وجود ندارد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها