کد خبر: 407279
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۱۱:۲۳:۰۱
| |

کرونا در دوبی/ متخلفان مقررات منع رفت و امد با رادار ردیابی می شوند

مدیر اداره کل فوق‌العاده پلیس دوبی گفت، دستگاه‌های راداری با سیستم‌های هوشمند کار می‌کنند و به همین دلیل طبق نیاز تنظیم می‌شوند و به محض اصلاح تصمیمات مربوط به محدود کردن ترددها، تنظیمات این دستگاه‌ها در همه خیابان‌های داخلی و خارجی دوبی مجددا صورت می‌گیرد.

کرونا در دوبی/ متخلفان مقررات منع رفت و امد با رادار ردیابی می شوند
کد خبر: 407279
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۱۱:۲۳:۰۱

اعتمادآنلاین| پلیس دوبی اعلام کرد، به منظور رصد متخلفان مقررات منع آمد و شد کرونایی، دستگاه‌های راداری این شهر مجددا تنظیم شده است و مقررات منع تردد از ساعت 11 شب تا شش صبح از روز چهارشنبه اجرایی می‌شود.

به نقل از روسیاالیوم، عبدالله علی الغیثی، مدیر اداره کل فوق‌العاده پلیس دوبی گفت، دستگاه‌های راداری با سیستم‌های هوشمند کار می‌کنند و به همین دلیل طبق نیاز تنظیم می‌شوند و به محض اصلاح تصمیمات مربوط به محدود کردن ترددها، تنظیمات این دستگاه‌ها در همه خیابان‌های داخلی و خارجی دوبی مجددا صورت می‌گیرد.

الغیثی گفت، شهروندان تنها در صورت ضرورت و ضمن ثبت نام در سیستم مجوز تردد، حق خروج دارند و کسانی که از مقررات منع آمد و شد تعدی کنند 3000 درهم جریمه می‌شوند.

همچنین حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دوبی از شروع مجدد فعالیت‌های اقتصادی در این شهر از چهارم روز عید فطر خبر داد و تأکید کرد، فعالیت‌های اقتصادی از روز چهارشنبه آغاز و در ساعات شش صبح تا 11 عصر خواهد بود.

پیش از این کمیته عالی مدیریت بحران دوبی اعلام کرد، درباره تصمیمات برای کاهش جزئی محدودیت‌های تردد در دوبی اصلاحاتی اعمال خواهد شد و این اصلاحات شامل بازگشایی پارکها، هتل‌ها و حمل و نقل عمومی مشروط بر رعایت نکات بهداشتی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها