ولی اسماعیلی، عضو هیات اجرایی فراکسیون:

بعدازظهر فردا درباره انتخاب رئیس و نواب رئیس مجلس یازدهم تصمیم می‌گیریم

ولی اسماعیلی عضو هیات اجرایی فراکسیون اکثریت به تشریح جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان در سرچشمه تهران پرداخت و گفت: صبح امروز آقای حاجی‌بابایی به همراه آقایان نیکزاد و شمس‌الدین حسینی در محل جلسه حضور پیدا کرد ایشان و به ارائه برنامه‌های خود پرداخته است.

بعدازظهر فردا درباره انتخاب رئیس و نواب رئیس مجلس یازدهم تصمیم می‌گیریم
کد خبر: 407285
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۱۱:۳۳:۴۷

اعتمادآنلاین| ولی اسماعیلی عضو هیات اجرایی فراکسیون اکثریت به تشریح جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان در سرچشمه تهران پرداخت و گفت: صبح امروز آقای حاجی‌بابایی به همراه آقایان نیکزاد و شمس الدین حسینی در محل جلسه حضور پیدا کرد ایشان و به ارائه برنامه‌های خود پرداخته است. اکنون آقای قالیباف هم به همراه تعدادی از همراهان به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد. بعدازظهر امروز هم آقای میرسلیم به تشریح برنامه‌ها خواهد پرداخت.

منتخب گرمی در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: امروز درباره انتخاب رئیس تصمیم‌گیری نخواهد شد و فردا بعد از جلسه علنی مجلس فراکسیون اکثریت (انقلاب) با اجازه رئیس سنی مجلس (حجت‌السلام تقوی) جلسه برگزار خواهد کرد و در صورت اجازه ایشان؛ نمایندگان این فراکسیون درباره رئیس و نایب‌رئیس جلسه برگزار خواهند کرد. نتیجه جلسه فردا در صورت برگزاری؛ در انتخاب هیئت‌رئیسه موثر خواهد بود.

منبع: دیده‌بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها