هشدار رئیس سازمان وظیفه عمومی به مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل سال 98 که خود را معرفی نکرده اند غایب محسوب شدند.

هشدار رئیس سازمان وظیفه عمومی به مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی
کد خبر: 407553
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۱۱:۵۶:۳۹

اعتمادآنلاین| سردار تقی مهری در این باره اظهارکرد: برابر اطلاع رسانی های صورت گرفته کلیه مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 98 فارغ التحصیل شده اند ، با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا می بایست تا 15 اردیبهشت نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می کردند.

وی با تاکید براینکه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال 98 هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند، گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا 3 ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به 6 ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند .

سردارمهری افزود: مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 99 فارغ التحصیل شده اند ،فعلا می توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند ،البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان ،مجدد اطلاع رسانی صورت می گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها