کد خبر: 407641
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۱۵:۱۷:۲۹
| |

نماینده منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم:

سه اولویت اصلی مجلس یازدهم / مجلس باید صدای ملت باشد

نماینده منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم، معیشت و اقتصاد و اشتغال را اولویت‌های مجلس یازدهم توصیف و تصریح کرد: مجلس باید صدای حقیقی ملت باشد و نمایندگان پیش از تعلق خاطر به جریان‌های سیاسی در قبال رای مردم پاسخگو باشند.

سه اولویت اصلی مجلس یازدهم / مجلس باید صدای ملت باشد
کد خبر: 407641
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۱۵:۱۷:۲۹

اعتمادآنلاین| علی نیکزاد درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: زمانی که رهبرانقلاب در ابتدای سال جاری بحث جهش در تولید را مطرح کردند به نوعی اولویت همه کشور در این خصوص تبیین شد بنابراین مجلس یازدهم نیز باید در همین راستا گام بردارد.

نماینده منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم، معیشت و اقتصاد و اشتغال را اولویت‌های مجلس یازدهم توصیف و تصریح کرد: مجلس باید صدای حقیقی ملت باشد و ونمایندگان پیش از تعلق خاطر به جریان‌های سیاسی در قبال رای مردم پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع معیشت و اقتصاد و اشتغال و تولید اضلاع به هم پیوسته در رشد اقتصادی و تولید ثروت برای کشورهستند بنابراین باید این مولفه‌ها هم راستای هم و درکنار یکدیگر حرکت کنند چرا که ضعف هرکدام می تواند در کارایی دیگری اثرگذار باشد.

نیکزاد با بیان این که مجلس یازدهم باید از حواشی سیاسی دوری کند، خاطرنشان کرد: مجلس باید صدای حقیقی ملت باشد و و نمایندگان پیش از تعلق خاطر به جریان‌های سیاسی در قبال رای مردم پاسخگو باشند.

نماینده منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم با بیان این که مجلس یازدهم تنها منویات رهبری را خط قرمز خود قرار دهد، تاکید کرد: آرایی که در انتخابات اسفندماه سال گذشته به صندوق رای ریخته شد و ترکیبی که از صندوق‌ها برای خانه ملت رقم زده شد نشان می‌دهد مطالبه مردم بازگشت مجلس به جایگاه حقیقی خود یعنی نهاد نظارتی است ، نباید از یاد برد که مجلس به واقع از برخی رفتارهای سیاسی در سال‌های اخیر در نهادی که باید کار کارشناسی و تخصصی قانون گذاری و نظارت را انجام دهد، دلزده هستند.

منبع: تریبون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها