کد خبر: 407781
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۰:۵۲:۴۳
| |

تمرکز و نظارت ویژه بر ماموریت خطیر کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه کلانتری ها و پاسگاه ها به واسطه ارائه خدمات شبانه روزی و جهادی به مردم در خط مقدم مأموریت در نیروی انتظامی هستند، از تمرکز و نظارت ویژه بر ماموریت خطیر کلانتری ها و پاسگاه ها خبر داد.

تمرکز و نظارت ویژه بر ماموریت خطیر کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها
کد خبر: 407781
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۰:۵۲:۴۳

اعتمادآنلاین| سردار مهدی معصوم بیگی در این باره اظهار کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها وظیفه مهم خدمت در خط مقدم ماموریت در ناجا را عهده‌دار هستند و این مراکز مهم‌ترین و گسترده‌ترین بخش نیروی انتظامی محسوب می شوند که به طور مستمر و شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی و حفظ امنیت و آرامش مردم و جامعه هستند.

وی با اشاره به اهمیت "خدمت" و "خدمات رسانی" در مراکز انتظامی گفت: پاکدستی و طهارت دو شرط اصلی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هستند و الزاماً این دو شرط باید در کارکنان این مراکز(کوپ) که نمود عینی سرانگشتان ناجا هستند، وجود داشته باشد.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: کلانتری ها و پاسگاه ها به دلیل اینکه حق مظلوم را از ظالم می ستانند ملجاء، پناهگاه و یار مهربان آحاد مردم هستند و به واسطه ارائه خدمات شبانه روزی ، مستمراً در مرأی و منظر قضاوت همگان قرار دارند. کارکنان کلانتری برای رضای خداوند متعال خدمت می کنند و خدمتی که برای خدا باشد، باری تعالی اجر و پاداش آن را خواهد داد و چیزی بهتر از کسب رضایت الهی نیست.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلانتری ها و پاسگاه ها مورد وثوق و اطمینان مردم هستند و به واسطه این اطمینان قلبی مردم است که در همه حوادث و رویدادها اولین گزینه‌ امداد خواهی که به ذهن همه متبادر می شود نام پلیس است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی با اشاره به فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر توجه ویژه به کلانتری‌ها، به دلیل مواجهه مستقیم با آحاد جامعه گفت: تمرکز و نظارت ویژه ای بر ماموریت خطیر کلانتری ها و پاسگاه ها داریم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه سخنان خود با تاکید بر لزوم مشارکت مردم برای تسریع در خدمات رسانی گفت: علیرغم تنوع، گستردگی، پیچیدگی و سختی کار در کلانتری و پاسگاه ها، امیدواریم تعامل متقابل بین مردم و کلانتری ها موجب ارتقاء کمی و کیفی در خدمات رسانی شود چرا که بر این باوریم به هراندازه که نیروی انتظامی در سطح جامعه با تکیه بر سرعت، دقت، صحت و مشارکت بتواند قدرت عمل خود را در مقابله با جرایم و ناهنجاری ها افزایش دهد بی‌تردید زمینه برای گسترش ناهنجاری ها در جامعه کاسته شده و فرآیند حیطه کنترلی پلیس بر جرایم مختلف نیز افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها