کد خبر: 407803
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۱:۴۷:۵۲
| |

جانشین فرمانده ناجا:

بالا بردن هزینه جرم باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

جانشین فرمانده ناجا، پلیس را سخنگوی مردم در بیان مطالبات و مشکلات دانست و برضرورت افزایش هزینه جرم برای پیشگیری های موثر از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

بالا بردن هزینه جرم باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود
کد خبر: 407803
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۱:۴۷:۵۲

اعتمادآنلاین| سردار قاسم رضایی در دیدار با آیت الله "سید احمد علم الهدی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس اظهار داشت: لطف وعنایت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین مراجع و علمای عزیز به نیروی انتظامی یک توفیق بزرگ برای پلیس خدمتگزار بوده و بالاترین وجه ناجا ولایتمداری است که حاصل آن پیشرفت و موفقیت و کسب رضایت هموطنانمان است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در ماموریت‌ها و مواجهه با جهات مختلف تکالیف و مسئولیت هایی که بر عهده دارد با روحیه جهادی و ایثار انجام وظیفه می‌کند.

وی گفت: با فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حماسه مواسات و همدلی ، کارکنان نیروی انتظامی و خانواده های ولایی و انقلابی آنها نیز در کنار ماموریت های گسترده ای که برای پیشگیری از ویروس کرونا و برقراری نظم و امنیت کشور دارند در حد بضاعت خود نیز لبیک گفتند و در این رزمایش بزرگ سراسری حضور چشمگیر و مؤثری داشتند.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مسیر معنوی رو به رشدی دارد و این روحیه و معنویت در کار و دستاوردهای پلیس توسعه روزافزون به همراه داشته است.

وی با اشاره به افزایش 66 درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردم سرقت است و در مقابله و پیشگیری از این گونه جرایم وآسیب‌ها تبیین نقش دیگر سازمان‌ها نیز بسیار ضروری است.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت افزایش هزینه جرم در پیشگیری از جرایم نیز تاکید و تصریح کرد: هزینه جرم ، تناسبی با جرم نداشته و این مسئله باعث افزایش وقوع جرایم می شود و در این زمینه خلاءهای قانونی باید مطالعه و مرتفع شوند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی پلیس خدمتگزار را سخنگوی مردم در بیان مطالبات و مشکلات دانست و گفت: امیدواریم در گام دوم انقلاب با چشم اندازهای توسعه ای خود موفقیت های روزافزونی داشته باشیم.

لازم به یادآوری است در ادامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد برگزار شد و پس از آن آیت الله "سید احمد علم الهدی" از حضور موثر فرماندهان ناجا و اقدامات و خدمات کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس و دستاوردهای گسترده نیروی انتظامی تشکر کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها