مجلسی تحول خواه با مدیریت قالیباف

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک گفت: با مدیریت قوی آقای قالیباف شاهد مجلسی تحول خواه در چاچوب قانون اساسی و سیاست‌های کلان نظام خواهیم بود.

مجلسی تحول خواه با مدیریت قالیباف
کد خبر: 407815
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۲:۲۲:۵۴

اعتمادآنلاین| الهام آزاد منتخب مردم نائین و خوروبیابانک با بیان اینکه آغاز مجلس یازدهم با گام دوم تقارن دارد، گفت: بنابراین نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند که این مجلس متفاوت از مجالس دیگر باشد، بنابراین انتخاب آقای قالباف از سوی منتخبان به عنوان رئیس مجلس می‌تواند در شکل گیری مجلس متفاوت و تحول خواه موثر باشد.

وی در همین راستا افزود: قطعا با مدیریت قوی آقای قالیباف شاهد مجلسی تحول خواه در چاچوب قانون اساسی و سیاست‌های کلان نظام خواهیم بود.

منتخب مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه آقای قالیباف گزینه خوبی برای ریاست مجلس است که با بصیرت منتخبان مردم رئیس پارلمان شد، ادامه داد: مجلس یازدهم بدور از حاشیه و با ریاست آقای قالیباف در صدد خواهد بود تا با تصویب قوانین کارساز و نظارت جدی در جهت حل مشکلات مردم به ویژه حوزه اقتصادی و معیشتی گام گام برخواهد داشت.

آزاد بیان داشت: هیئت رئیسه باید پارلمان را در مسیر درست قانون‌گذاری قرار دهد و در رأس هیئت‌رئیسه هم باید فردی قرار می‌گرفت که چهره‌ای ملی باشد؛ لذا انتخاب آقای قالیباف در سمت ریاست از سوی منتخبان، انتخابی شایسته بود.

نماینده نائین و خوروبیابانک تاکید کرد: هرجایی که آقای قالیباف وارد شده تحولی بزرگ را رقم زده است؛ از سوی دیگر وی یک چهره ملی است و معتقدم وی با همراهی سایر اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان توانایی بازگرداندن مجلس به رأس امور را دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها