کد خبر: 407843
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۱:۳۶
| |

500 هزار میلیارد تومان اعتبار، نیاز پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در کشور نیازمند 500 هزار میلیارد تومان اعتبار است، گفت: پروژه‌های با پیشرفت بیش از 80 درصد در اولویت‌ هستند.

500 هزار میلیارد تومان اعتبار، نیاز پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی
کد خبر: 407843
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۱:۳۶

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پارک امام رضا (ع) مینودشت در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 80 هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی با بیش از 500 هزار میلیارد تومان اعتبار موردنیاز در کشور باقی‌ مانده است که با تقسیم‌بندی آن‌ها، پروژه‌هایی که بیش از 80 درصد پیشرفت دارند در اولویت کمک‌های مالی خواهند بود.

وی افزود: امسال در کنار پروژه‌های عمرانی کشور، پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های مختلف نیز با بودجه‌ای از قبل پیش‌بینی شده در دست پیگیری است.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: پروژه‌های ملی را طبق همان پیشرفت بالای 80 درصد اولویت‌بندی کردیم و کمک‌های خوبی در خصوص خواهیم داشت. شهرهایی که زیر 50 هزار نفر جمعیت داشته باشند را نیز می‌توانیم از لحاظ ریالی و بودجه‌ای کمک کنیم. در سال 99 برای شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر جمعیت اعتبار بسیار خوبی تخصیص داده شده است.

جمالی نژاد گفت: برای شهرداری‌های شهرهای بزرگتر و کلان‌شهرها، 8 هزار میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت کمک خواهد شد که همه این‌ها می‌تواند به سرعت بخشی پروژه‌های عمرانی کشور کمک کند.

وی در خصوص کلنگ زنی پارک 7 هکتاری مینودشت نیز گفت: در شهرستان مینودشت پروژه‌های خوبی آغاز شده است. از امروز علاوه بر اینکه پل خاکی را تعریض می‌کنند، ساخت پارک بزرگی به نام امام رضا (ع) را نیز آغاز کرده‌اند.

پارک امام رضا(ع) شهرستان مینودشت در زمینی به مساحت 7 هکتار و با اعتبار 10 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

منبع» ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها