کد خبر: 407920
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۰۹:۰۶:۰۴
| |

فرشته قربانی:

استخدام مدال آوران در ارگان‌های دولتی تنها در حد حرف است و ضمانت اجرایی ندارد

فرشته قربانی گفت: بیش از یکسال است که پیگیر کارهای استخدامی در ارگانهای مختلف و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هستم اما متاسفانه تا به امروز به نتیجه مثبتی دست پیدا نکردم و هیچ مسوولی در این زمینه پاسخگو نبوده است.

استخدام مدال آوران در ارگان‌های دولتی تنها در حد حرف است و ضمانت اجرایی ندارد
کد خبر: 407920
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۰۹:۰۶:۰۴

اعتمادآنلاین| دارنده مدال برنز در رشته میکس تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: با وجود این که بیش از یک‌سال است پیگیر کارهای استخدامی خود در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هستم اما متاسفانه هیچ مسوولی پاسخگو نیست.

فرشته قربانی اظهار کرد: بیش از یکسال است که پیگیر کارهای استخدامی در ارگانهای مختلف و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هستم اما متاسفانه تا به امروز به نتیجه مثبتی دست پیدا نکردم و هیچ مسوولی در این زمینه پاسخگو نبوده است.

وی گفت: با وحود این که استخدام مدال آوران در ارگان‌های دولتی براساس بخشنامه دولت است، اما نمی دانم چرا ارگانهای دولتی در این زمینه کوتاهی می‌کنند و همکاری لازم را با مدال آوران ندارند. در حقیقت استخدام مدال آوران در ارگان‌های دولتی تنها در حد حرف است و ضمانت اجرایی ندارد.

قربانی درباره حضور دوباره خود در تیم ملی کامپوند اظهار کرد: تا زمانی که وضعیت استخدامم در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مشخص نشود انگیزه‌ای برای بازگشت به تیم ملی کامپوند را ندارم، البته تمریناتم را متوقف نکرده‌ام و منتظر هستم تا ببینم شرایط استخدامم چگونه خواهد شد.

دارنده مدال برنز در رشته میکس تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی جاکارتا اضافه کرد: طی 5 سالی که عضو تیم ملی تیروکمان هستم بارها در بازی‌های آسیایی و جام حهانی به مدال دست پیدا کردم اما متاسفانه این مدالها ارزشی برای مسوولین ندارد و به حرفی که می‌زنند پایبند نیستند. به طوری که برای رسیدگی به مساله استخدامی در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بارها با دفتر معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود.

قربانی افزود: من عرق ملی به پیراهن کشورم دارم و همواره سعی کردم پرچم کشورم را در میادین مختلف به اهتزاز در بیاورم اما اگر مساله استخدامم در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان درست نشود هر تصمیم دیگری را ممکن است بگیرم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها