کد خبر: 407931
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۰۹:۲۷:۰۵
| |

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر:

قیمت سکه 260 هزار تومان کاهش یافت

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: در هفته‌ای که گذشت سکه به طور متوسط 260 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 30 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

قیمت سکه 260 هزار تومان کاهش یافت
کد خبر: 407931
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۰۹:۲۷:۰۵

اعتمادآنلاین| محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه طی هفته گذشته، اظهار کرد: طی هفته‌ای که گذشت قیمت هر انس طلا در محدوده یک‌هزار و 705 دلار تا یک‌هزار و 740 دلار و حدود 35 دلار در نوسان بود.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: روز چهارشنبه قیمت طلا با توجه به کاهش قیمت جهانی انس به یک‌هزار و 705 دلار و همچنین افت قیمت ارز، بسیار کاهش یافت.

وی گفت: اما در روز پنجشنبه با توجه به تغییر نرخ ارز و قیمت انس، مجدد قیمت‌ها افزایش یافت و هر گرم طلای 18 عیار به 705 هزار و 500 تومان رسید.

کشتی آرای با بیان اینکه طی هفته‌ای که گذشت در مجموع با کاهش قیمت طلا و سکه در بازار مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که گذشت سکه به طور متوسط 260 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 30 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش در بازار خاطرنشان کرد: با توجه به روند کاهشی قیمت‌ها در هفته گذشته حجم دادو ستد‌ها و تقاضا کاهش یافت و همین دلیل موجب شد انگیزه خرید و سرمایه گذاری بر روی سکه کاهش پیدا کند.

وی درباره حباب قیمت سکه نیز بیان کرد: در حال حاضر قیمت سکه 350 هزار تومان حباب دارد البته این در حالی است که در طول هفته حباب سکه به حدود 470 هزار تومان نیز رسیده بود.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها