راهکار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه لیگ قهرمانان چیست؟

با توجه به اینکه لیگ کشورهای مختلف در حال آغاز است، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تصمیم به ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان گرفته و قصد دارد از اواخر مرداد ماه ادامه بازی‌ها را برگزار کند.

راهکار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه لیگ قهرمانان چیست؟
کد خبر: 407971
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه هفته آینده خود قصد دارد 2 راهکار نهایی را برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا به نمایندگان کشورهای عضو ارائه کند.

شیوع ویروس کرونا در جهان سبب شد تا لیگ قهرمانان آسیا هم مانند سایر دیدارهای فوتبال در جهان، پس از 2 هفته به حالت تعلیق دربیاید.

حالا با توجه به اینکه لیگ کشورهای مختلف در حال آغاز است، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تصمیم به ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان گرفته و قصد دارد از اواخر مرداد ماه ادامه بازی‌ها را برگزار کند.

طبق ادعای نشریه الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد راهکار نهایی خود را برای ادامه بازی‌ها در جلسه هفته آتی با نمایندگان کشورهای مختلف ارائه کند.

البته با توجه به زمان از دست رفته، 4 مسابقه باقی‌مانده تیم‌ها در مرحله گروهی مانند قبل انجام می‌شود و بازی‌های مرحله گروهی به صورت تک‌حذفی برگزار خواهد شد تا AFC بتواند قبل از آغاز 2021، پرونده لیگ قهرمانان آسیا 2020 را ببندد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها