کد خبر: 408082
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۱۵:۵۷:۰۰
| |

امیرعزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری:

هدف جانبازی برای کشور باشد همیشه دارای روحیه خواهید بود

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: یک افسر در نیرو‌های مسلح ایران باید هدف خود را جانبازی برای کشور انتخاب کند چرا این موضوع امری مقدس است.

هدف جانبازی برای کشور باشد همیشه دارای روحیه خواهید بود
کد خبر: 408082
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۱۵:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| امیرعزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری ضمن کوهنوردی بر سر مزار شهدای گمنام کوهسار به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

امیر نصیرزاده خطاب به دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: شما در آینده نفرات زیادی را تحت امر خود قرار خواهید داد پس باید تمام زمان خود در دانشگاه را به آموزش بپردازید.

فرمانده نیروی هوایی ادامه داد: دلیل حضور دانشجویان به صورت شبانه‌روزی این است که از تمامی لحظات برای آموزش استفاده کنند؛ شما باید آموزش‌ها را بگذرانید.

او با بیان این که امثال شهید لشکری الگوی ما هستند، گفت: این شهید بزرگوار با درجه ستوان دومی اسیر شد و 18 سال در سلول انفرادی اسیر بود.

امیر نصیرزاده افزود: من دوس دارم همواره دانشجویان را سرحال و در حال آموزش ببینم؛ شما باید هدف خود را به عنوان یک سلحشور و رزمنده‌ای که برای کشورش جان می‌دهد انتخاب کنید.

فرمانده نیروی هوایی با بیان این که حضور در نیرو‌های مسلح و انجام وظیفه یک شغل نیست، خاطر نشان کرد: اگر هدف شما جانبازی برای کشور باشد همیشه دارای روحیه خواهید بود؛ افسری برای جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها