کد خبر: 408199
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۲۱:۰۱
| |

احمد مرادی، منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

معیشت و اشتغال باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

احمد مرادی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، گفت: مجلس یازدهم تحت عنوان نیروهای انقلاب و با شعار خدمت به مردم و رفع مسائل جامعه شکل گرفت و هدف آن به نوعی بازگرداندن مجلس به راس امور است.

معیشت و اشتغال باید در اولویت مجلس یازدهم باشد
کد خبر: 408199
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۲۱:۰۱

اعتمادآنلاین| منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باتوجه به قوانین متعدد موجود، مجلس یازدهم باید نظارت خود را بر اجرای قوانین افزایش داده تا شاهد تحولی در حوزه تولید و اشتغالزایی باشیم.

احمد مرادی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، بیان کرد: مجلس یازدهم تحت عنوان نیروهای انقلاب و با شعار خدمت به مردم و رفع مسائل جامعه شکل گرفت و هدف آن به نوعی بازگرداندن مجلس به راس امور است.

وی در ادامه اظهار کرد: از این جهت آنچه که اکنون باید در اولویت مجلس یازدهم باشد بحث اقتصاد و معیشت مردم و اشتغالزایی است. ما قوانین متعددی در این حوزه‌ها به تصویب رسانده ایم از جمله قانون رفع موانع تولید.

منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر انقلاب سال جهش تولید نام گذاری شده است و با توجه به قوانین متعدد موجود، مجلس یازدهم باید نظارت خود را بر اجرای قوانین افزایش داده تا شاهد تحولی در این حوزه باشیم. از سوی دیگر مجلس یازدهم تا جایی که امکان دارد باید از حواشی فاصله بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز اکثریت جامعه زیر خط فقر هستند و یک مجلس پویا و انقلابی باید بتواند با اعمال نظارت جدی بر قوانین جامه عمل پوشانده و جامعه را به تعادل برساند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها