کد خبر: 408461
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۰۸:۵۹:۲۹
| |

ترامپ:

غارتگران و اغتشاشگران به یاد و خاطره جورج فلوید بی‌احترامی می‌کنند

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده بامداد یکشنبه (به وقت تهران) به تکرار اظهارات تحریک‌آمیز خود علیه تظاهرات‌کنندگان آمریکایی پرداخت.

غارتگران و اغتشاشگران به یاد و خاطره جورج فلوید بی‌احترامی می‌کنند
کد خبر: 408461
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۰۸:۵۹:۲۹

اعتمادآنلاین| ترامپ طی سخنرانی در مراسمی بعد از پرتاب اولین موشک فضاپیمای خصوصی «اسپیس اِکس» به همراه دو فضانورد در پروژه مشترک با ناسا به فضا، گفت: «مرگ جورج فلوید در خیابان‌های مینیاپولیس، یک تراژدی بزرگ بود. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد».

وی مدعی شد: «مأموریت فعلی ما، التیام دادن به جای نفرت‌پراکنی و عدالت به جای آشوب است. دردی که مردم حس می‌کنند را درک می‌کنم».

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: «آشوبگران، غارتگران و اغتشاشگران به یاد و خاطره جورج فلوید بی‌احترامی می‌کنند... نباید به گروه کوچکی از جنایتکاران و خرابکاران اجازه دهیم شهرهایمان را تخریب کرده و جوامع ما را به تباهی بکشانند».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، همزمان با سخنرانی ترامپ در مراسم ناسا، تعداد زیادی از معترضان به سیاست‌های نژادپرستانه در آمریکا، بیرون محوطه کاخ سفید تظاهرات کرده و حتی با پلیس درگیر شدند.

«کاملا هریس» سناتور آمریکایی نیز با حضور در جمع معترضان بیرون کاخ سفید، تاکید کرد که دولت این کشور باید به صدای اعتراض مردم گوش دهد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها