کد خبر: 408535
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۱:۲۴:۰۶
| |

آلبوم موسیقی «در جست‌وجوی عشق» 3 تیرماه منتشر می‌شود

آلبوم موسیقی «در جست‌وجوی عشق» به تهیه‌کنندگی آکادمی هنر کنتاکی و علی فیروزجنگ، به صورت رسمی در تاریخ 3 تیرماه منتشر خواهد شد.

آلبوم موسیقی «در جست‌وجوی عشق» 3 تیرماه منتشر می‌شود
کد خبر: 408535
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۱:۲۴:۰۶

اعتمادآنلاین| آلبوم موسیقی «در جست‌وجوی عشق» به تهیه‌کنندگی آکادمی هنر کنتاکی و علی فیروزجنگ، به صورت رسمی در تاریخ 3 تیرماه منتشر خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این آلبوم به عنوان بخشی از برنامه جامع کسب سرمایه و پروژه‌ی انیمیشین سریالی (رنگ عشق) تهیه و تولید شده است.

لازم به ذکر است انیمیشن سریالی رنگ عشق، به نویسندگی و کارگردانی علی فیروزجنگ و همکاری آکادمی هنر کنتاکی در مرحله‌ی تولید می‌باشد و بهمن ماه سال جاری در آمریکا به نمایش درخواهد آمد.

این آلبوم با همکاری بیش از سی نفر از نوازندگان، استادان و تهیه‌کنندگان تهیه شده است. گفتنی‌یست تمامی مراحل تمرین، ضبط‌های تست و هماهنگی‌های این آلبوم ، در زمان قرنطینه جهانی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت آنلاین انجام شد تا آلبوم طبق زمان‌بندی مشخص شده عرضه شود.در این آلبوم سعی شده است ترکیبی از سازهای ایرانی و غربی و ملودی‌های آن‌ها استفاده شود. مدت زمان این آلبوم چهل دقیقه و دارای هجده قطعه می‌باشد.


آلبوم موسیقی متن بی‌کلام «در جست‌وجوی عشق» در تاریخ سوم تیرماه به صورت جهانی در پلتفرم‌های رسمی و جهانی موسیقی از جمله، اسپاتیفای، آیتونز، بندکمپ، آمازون به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها