واکنش اسطوره استقلال به لغو احتمالی لیگ برتر

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شیوع ویروس کرونا هنوز در آلمان بیشتر از ایران است، ولی فوتبال خود را از سر گرفتند و بقیه کشورها نیز دنبال برگزاری بازی‌ها هستند. بهتر است با رعایت پروتکلی که اعلام شده، لیگ را برگزار کنند.

واکنش اسطوره استقلال به لغو احتمالی لیگ برتر
کد خبر: 408616
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۴:۳۲:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ پرویز برومند درباره بحث‌هایی که در خصوص تعطیلی یا ادامه مسابقات لیگ برتر می‌شود، اظهار داشت: به دلیل اینکه فوتبال می‌تواند به لحاظ روحی - روانی روی مردم تاثیر بگذارد، موافقم که لیگ برگزار شود. فوتبال باعث نشاط مردم می‌شود، حتی اگر بدون تماشاگر باشد. همین که تلویزیون بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پخش کند، باعث سرگرمی مردم خواهد شد.

وی افزود: شدت شیوع ویروس کرونا هنوز در آلمان بیشتر از ایران است، ولی فوتبال خود را از سر گرفتند و بقیه کشورها نیز دنبال برگزاری بازی‌ها هستند. بهتر است با رعایت پروتکلی که اعلام شده، لیگ را برگزار کنند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به مخالفان برگزاری لیگ عنوان کرد: پیک موتوری که در خیابان تردد می‌کنند، ممکن است کرونا بگیرد، آیا جان او مهم نیست؟ پاساژ‌ها و رستوران‌ها باز شده‌اند و به شرایط عادی برگشته‌اند، بنابراین دلیلی ندارد که لیگ برگزار نشود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها