«کندریک سمپسون» در تظاهرات لس‌آنجلس گلوله خورد

کندریک سمپسون هنرپیشه مجموعه «ناامن»(Insecure) در تظاهرات لس‌آنجلس مورد اصابت گلوله پلاستیکی ضد شورش پلیس آمریکا قرار گرفت.

«کندریک سمپسون» در تظاهرات لس‌آنجلس گلوله خورد
کد خبر: 408623
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۴:۵۸:۲۴

اعتمادآنلاین| کندریک سمپسون هنرپیشه سریال «ناامن»(Insecure) حین تظاهرات و اعتراض به مرگ «جورج فلوید» در شهر لس‌آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

او زمانی که داشت به‌طور زنده در لایو اینستاگرام صحنه‌های این رویداد را به تصویر می‌کشید همزمان تصویرش از سی‌ان‌ان نیز در حال پخش بود که یک پلیس با باتوم به او زد.

او در اینستاگرام به صورت زنده داشت می‌گفت که حین تظاهرات چهار بار مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفته است.

او گفت: چهار بار به من گلوله پلاستیکی شلیک کردند که از همان گلوله اول آسیب دیدم. نمی‌بینید که پلیس هیچگاه تفنگش را سمت سفیدپوست‌ها بگیرد. هیچ وقت نمی‌بینید ژلیس کلا به یک سفیدپوست حمله کند، به او گلوله پلاستیکی شلیک کند و او را با باتوم بزند. ما بدون اسلحه اینجا آمده‌ایم، با ماسک...و آرام نخواهیم نشست.

سمپسون دیروز برای گردهمایی اعتراضی که از سوی پویش «جان سیاهان ارزش دارد»( Black Lives Matter) برنامه‌ریزی شده بود در پارک «پن پاسیفیک» حضور یافته بود.

تظاهرات مشابه این به صورت گسترده در شهرهای مختلف آمریکا در اعتراض به کشته شدن جورج فلوید جوان سیاه‌پوست توسط پلیس، رخ داده است.

فلوید زمانیکه چندین دقیقه گردنش زیر زانوی یکی از پلیس‌ها بود در عین قساوت مامورین امنیتی آمریکا جان خود را از دست داد و همین به تظاهرات و اغتشاشات سراسری در آمریکا منجر شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها