«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| نخست‌وزیر رومانی به دلیل عدم استفاده از ماسک 12 میلیون تومان جریمه شد

«لودویک اوربان» نخست‌وزیر رومانی به سبب نقض محدودیت‌های اعمال‌شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا جریمه‌ای معادله سه هزار لئو (690 دلار/ 12 میلیون تومان) پرداخت کرد.

ویروس کرونا| نخست‌وزیر رومانی به دلیل عدم استفاده از ماسک 12 میلیون تومان جریمه شد
کد خبر: 408647
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا با هیچ کس شوخی ندارد و کشورهای جهان هم حالا سعی دارند بیشترین مراقبت‌های بهداشتی را برای مقابله با آن به کار گیرند. در تازه‌ترین مورد نخست‌وزیر رومانی به دلیل عدم استفاده از ماسک در دوره شیوع ویروس کرونا نقره‌داغ شد تا مشخص شود دستورالعمل‌های مربوط به مقابله با ویروس کرونا در این کشور برای همگان لازم‌الاجراست و مسئولان در اجرای توصیه‌های مقابله با ویروس کرونا باید هم جدی باشند و هم در صورت نقض دستورالعمل‌ها در هر مقامی مجازات شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری رسمی رومانی اعلام کرد، «لودویک اوربان» نخست‌وزیر این کشور به سبب نقض محدودیت‌های اعمال‌شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا جریمه‌ای معادله سه هزار لئو (690 دلار/ 12 میلیون تومان) پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رومانی ماسک خود را در یک مکان دربسته از روی صورت خود برداشت تا سیگاری بکشد، اما این کار برایش گران تمام شد.

تصویر اوربان در حالی که پشت میز دفتر خود نشسته و در حال کشیدن سیگار و گفت‌وگو با شماری از اعضای کابینه بود، در رسانه‌های این کشور بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

نخست‌وزیر رومانی که به همراه تمام حاضران ماسک به صورت نداشت، اعتراف کرد قوانین را نقض کرده و گفت: بعد از یک روز طولانی و سخت، شماری از اعضای کابینه به دفترم آمدند تا تولد 75 سالگی‌ام را به من تبریک بگویند که این اتفاق افتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها