کد خبر: 408754
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۹:۰۷:۵۱
| |

قانون جدید AFC برای فوتسال

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این مردادماه امسال را به عنوان زمان جدید برگزاری این بازی‌ها اعلام کرد اما زمزمه‌هایی مبنی بر تعویق مجدد این بازی‌ها به گوش می رسد.بر اساس شنیده‌ها AFC قصد دارد لیست قبلی ارسالی تیم‌ها را نادیده گرفته و به آنها فرصت مجددی برای رجیستر کردن بازیکنان خود بدهد.

قانون جدید AFC برای فوتسال
کد خبر: 408754
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۹:۰۷:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا قرار بود اسفندماه سال 98 در ترکمنستان برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقات به تعویق افتاد. تیم‌ها برای این بازی‌ها تمرین‌های خود را آغاز کرده بودند و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلتی برای ارسال اسامی 25 بازیکن به تیم‌ها داده شده بود تا از بین آنها 14 بازیکن مسافر ترکمنستان شوند اما با تعویق این مسابقات وضعیت این لیست مبهم است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این مردادماه امسال را به عنوان زمان جدید برگزاری این بازی‌ها اعلام کرد اما زمزمه‌هایی مبنی بر تعویق مجدد این بازی‌ها به گوش می رسد.

بر اساس شنیده‌ها AFC قصد دارد لیست قبلی ارسالی تیم‌ها را نادیده گرفته و به آنها فرصت مجددی برای رجیستر کردن بازیکنان خود بدهد.

ایران پیش از این لیست 25 بازیکن را برای این مسابقات آماده کرده بود و 16 بازیکن نیز از این لیست به اردو فراخوانده شدند که نکته مهم غیبت فرهاد توکلی و انصراف قدرت بهادری از تیم ملی بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها