کد خبر: 408778
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۹:۵۲:۳۰
| |

هادی غفاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

برای نجات کشور چاره‌ای جز احزاب قوی نداریم

فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: من معتقدم برای نجات کشور چاره‌ای جز احزاب قوی نداریم؛ احزابی که از پایگاه مردمی قوی برخوردار و مدیریت خوب داشته باشند، تا بتوانند اوضاع را تحلیل و کادرسازی کنند. برخی می‌آیند بسته به زمان چهره اصلاح‌طلب و اصولگرا به خود می‌گیرند و سریع بر همه عرصه‌های کشور مسلط می‌شوند.

برای نجات کشور چاره‌ای جز احزاب قوی نداریم
کد خبر: 408778
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۹:۵۲:۳۰

اعتمادآنلاین| «هادی غفاری»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره ویدیوی احمدی‌نژاد که در آن نشان می‌دهد پس از هفت سال از دوران ریاست جمهوری‌اش همچنان نامه‌های مردم را پاراف می‌کند، گفت: اگر بخواهیم حسن ظن داشته باشیم بالاخره یک ایرانی است که می‌خواهد کاری انجام دهد؛ ولی ما چون به او حسن ظن نداریم معتقدیم صحنه‌سازی می‌کند و تشکیلات می‌سازد بلکه بتواند برای 1400 اگر خودش هم نه، دوستانش را بر کشور مسلط کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال استقبال مردم از احمدی‌نژاد اظهار کرد: مسائل سیاسی در ایران هرگز قابل پیش‌بینی نیست. متاسفانه ما در ایران به روزمرگی دچار هستیم؛ یک آقایی می‌آید صحبتی می‌کند و فردا صبح رای همه را برمی‌گرداند. متاسفانه نشان داده‌ایم به‌رغم اینکه ادعای ملت فهیم و روشنفکر می‌کنیم ولی بسیار پوسیده هستیم یا پوسیده‌مان کرده‌اند، یعنی به راحتی می‌توان ما را تغییر داد.

غفاری افزود: برخی می‌آیند بسته به زمان چهره اصلاح‌طلب و اصولگرا به خود می‌گیرند و سریع بر همه عرصه‌های کشور مسلط می‌شوند.

نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اهمیت احزاب عنوان کرد: من معتقدم برای نجات کشور چاره‌ای جز احزاب قوی نداریم. احزابی که از پایگاه مردمی قوی برخوردار و مدیریت خوب داشته باشند، تا بتوانند اوضاع را تحلیل و کادرسازی کنند. اگر بخواهیم برای فردا گول احمدی‌نژاد و بدتر از او را نخوریم، چاره آنست که احزاب قوی داشته باشیم تا بتوانند کادرسازی کنند. این تنها راه نجات ماست.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها