کد خبر: 408927
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۴:۵۹:۰۹
| |

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس / حال بازار خوب است

حجم صف‌های خرید در حال افزایش است و بازار در انتظار بازگشایی پالایشی‌هاست. اگر 10 صف مهم فروش جمع شود تنها 20 درصد صف‌های فروش باقی می‌ماند!

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس / حال بازار خوب است
کد خبر: 408927
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۴:۵۹:۰۹

اعتمادآنلاین| در ساعت 10:45 جمع صف‌های خرید به حدود دو هزار و 860 میلیارد تومان رسید در حالی که صف‌های فروش مجموعاً هزار و 320 میلیارد تومان ارزش داشت. 10 صف خرید برتر مجموعاً 920 میلیارد تومان ( 32 درصد) و 10 صف فروش هزار و 60 میلیارد تومان ( 80 درصد) بوده است.

تا این ساعت سنگینی کفه ترازو با هزار و 550 میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید است. بیشترین حجم پول در صف خرید نمادهای «کاما»، «وملی» و «شصدف» و در صف فروش «خگستر»، «وساپا» و «خزامیا» انتظار طرف مقابل را می‌کشد. این جدول حدود 33 درصد از چهار هزار و 200 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد.

ترکیب لیست امروز با روز قبل یکسان است با این تفاوت که گسترش نفت و گاز پارسیان به دلیل پرتفوی مرتبط با پالایشگاه‌ها مورد توجه بازار قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به گروه‌های 'محصولات شیمیایی' و 'استخراج کانه‌های فلزی' بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کردند و در سوی دیگر فشار فروش گروه 'خودرو و ساخت قطعات' همچنان پابرجاست.

در مجموع پنج هزار و 780 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 72 درصد است (با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به نزدیک 10 هزار میلیارد تومان می‌رسد).

لیست 10 صف برتر امروز تقریبا مشابه دیروز است که نشان می‌دهد هیجانات در حال متعادل شدن است.

منبع: اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها