کد خبر: 408945
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۵:۴۹:۰۰
| |

نفوذ واعظی در دولت از کجا نشات می‌گیرد؟

سخنگوی دولت گفت: دیدگاه و ‌نظرات رئیس‌جمهور تلخ و شیرین است و گاهی حساب ِکشانه برخورد می‌کند و گاهی ممکن است رئیس‌جمهور گزارشاتی بخواهد و به نحوی سخن‌ بگوید که حساب ِکشانه‌ است و این‌ها از دفتر رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد. ایشان (واعظی) برخلاف نظر رئیس‌جمهور نه نظر می‌دهد و نه اقدامی ‌می‌کند.

نفوذ واعظی در دولت از کجا نشات می‌گیرد؟
کد خبر: 408945
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۵:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران به حواشی اخیر ایجاد شده درباره رئیس دفتر رئیس‌جمهوری نیز پاسخ داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره فشار و نفود محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در مسائل حوزه دولت و وزرا و ادعای تهدید برخی وزرا از جمله سعید نمکی، وزیر بهداشت به استعفا عنوان کرد: آقای نمکی به هیچ عنوان درباره استعفا و فشار آقای واعظی بابت استعفا صحبت نکرده است.

او درباره منشاء انتشار شایعه استعفای نمکی و فشار واعظی به او گفت: یکی از دوستان از قوای دیگر این شایعه را مطرح کرده‌اند که می‌خواهیم در صحبت کردن دقت کنند. انتشار اخباری به این شکل مردم را نگران می‌کند چه سودی دارد این خبر کذب و دروغ است.

آقای واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور است، دیدگاه و ‌نظرات رئیس‌جمهور تلخ و شیرین است و گاهی حساب ِکشانه برخورد می‌کند و گاهی ممکن است رئیس‌جمهور گزارشاتی بخواهد و به نحوی سخن‌ بگوید که حساب ِکشانه‌ است و این‌ها از دفتر رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد. ایشان (واعظی) برخلاف نظر رئیس‌جمهور نه نظر می‌دهد و نه اقدامی ‌می‌کند. نظرات رئیس‌جمهوری از طریق دفتر ایشان منتشر می‌شود و این شائبه‌هایی که درباره دفتر ایجاد می‌کنند درست نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها