هشدار یک نماینده مجلس: جامعه پیر شویم، باید از خارج نیروی کار بیاوریم

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اگر مشکل رشد جمعیت را حل نکنیم با یک جمیعت پیر مواجه خواهیم شد و باید نیروی کار از خارج از کشور دیگر بیاوریم.

هشدار یک نماینده مجلس: جامعه پیر شویم، باید از خارج نیروی کار بیاوریم
کد خبر: 409005
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۰۷:۰۱:۰۴

اعتمادآنلاین| نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جمعیت و تعالی خانواده به هیأت رئیسه مجلس تحویل و به عنوان اولین طرح در مجلس یازدهم اعلام وصول شد.

وی افزود: پس از تشکیل کمیسیون فرهنگی این موضوع به صورت جد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر موضوع مهم جمعیت در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که مشکل جمعیت در کشور یک موضوع کاملا مهم است که زیر سایه سنگین کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی به آن توجهی نمی‌شود و در حال تبدیل شدن به یک بحران جدی است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع‌تر مشکل جمعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور حل کنیم والا با مسائل و چالش‌های جدی غیرقابل جبران مواجه خواهیم شد.

وی افزود: اگر ما در چند سال پیش رو مشکل جمعیت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نکنیم با یک جمعیت پیر مواجه خواهیم شد که آماده به کار نیست و ما باید نیروی کار جدید از خارج از کشور بیاوریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نبود نیروی جوان و پیر شدن جمعیت مشکلات امنیتی برای ما به دنبال خواهد داشت و کشوری که نیروی جوان نداشته باشد به استقلالش خدشه وارد می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها