کد خبر: 409082
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۰:۲۳:۴۷
| |

کوئنتین تارانتینو فیلم «شبکه اجتماعی» را بهترین فیلم دهه گذشته معرفی کرد

 «کوئنتین تارانتینو» کارگردان نام‌آشنای آمریکایی، فیلم «شبکه اجتماعی» به کارگردانی دیوید فینچر را به عنوان بهترین فیلم سینمایی دهه گذشته معرفی کرد.

کوئنتین تارانتینو فیلم «شبکه اجتماعی» را بهترین فیلم دهه گذشته معرفی کرد
کد خبر: 409082
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۰:۲۳:۴۷

اعتمادآنلاین| کارگردان فیلم داستان عامه ‌پسند (Pulp Fiction) در گفت‌وگو با مجله پریمیر گفت که فیلم شبکه اجتماعی با موضوع شکل‌گیری پلتفرم فیس‌بوک و با بازی جسی آیزنبرگ در نقش مارک زاکربرگ، بدون تردید انتخاب اول او برای عنوان بهترین فیلم دهه گذشته است زیرا بهترین است و همه رقبا را پشت سر می‌گذارد.

فیلم شبکه اجتماعی به کارگردانی دیوید فینچر که در سال 2010 اکران شد، از 8 جایزه اسکار که نامزد دریافت آن شده بود، 3 جایزه را از آن خود کرد و در نهایت رقابت برای دریافت جایزه بهترین فیلم را به سخنرانی پادشاه (The King's Speech) واگذار کرد.

این فیلم در فهرست بهترین فیلم‌های دهه گذشته به روایت روزنامه گاردین، در جایگاه پنجاه و چهارم قرار دارد.

تارانتینوی 57 ساله یکی از طرفداران فینچر است که قبلا از باشگاه مبارزه (Fight Club) وی نیز به عنوان بهترین فیلم ساخته شده از سال 1992 تا 2009 نام برده بود.

این کارگردان آمریکایی همچنین از دانکرک (Dunkirk) کریستوفر نولان به عنوان دومین فیلم منتخب خود در دهه گذشته نام برد و فیلم ترسناک خزش (Crawl) را به عنوان بهترین فیلم سال 2019 معرفی کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها