راه حل یک نماینده مجلس برای شکست تحریم‌ها؛ موشک

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست و مذاکره با غرب در این سال‌ها مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده عنوان کرد: راه شکست تحریم‌ها مقاومت، ایستادگی و موشک است.

راه حل یک نماینده مجلس برای شکست تحریم‌ها؛ موشک
کد خبر: 409124
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۱:۵۷:۲۰

اعتمادآنلاین| سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: هیچ کس نمی‌تواند وجود مشکلات در کشور را انکار کند ولی باید نگاه کنیم که ریشه این مشکلات در کجا است؟ دو نوع تفکر در کشور بر سر مدیریت اختلاف دارند. یک تفکر حاکم که مربوط به آقای روحانی و دوستانشان است که با ادعای تعامل بر سر کار آمدند و گفتند که نباید به سراغ تقابل رفت.

وی ادعا کرد: با بازار چند صد میلیونی منطقه ارتباط برقرار نکردند. همچنین با کشورهای غیر متعهد نیز ارتباط برقرار نکردند و ارتباط با ونزوئلا را به تمسخر گرفتند و صرفا تعامل را با کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کشورهایی اینچنینی معنا کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: آقای روحانی در کتاب امنیت ملی خود می‌گوید آمریکا بنز است و کشورهای غیر متعهد و روسیه دوچرخه هستند. ما باید به سراغ بنز برویم. در کتاب مشاور اول ایشان با عنوان ایران و جهانی شدن گفته می‌شود باید برای پیشرفت به سوی جهانی شدن برویم. جهانی شدن قوانینی دارد که باید برای پیشرفت به آن توجه کنیم. همچنین می‌گوید که این قوانین جهانی شدن را کشورهای قدرتمند باید تنظیم کنند. می‌گوید باید با گفته‌های آمریکا بسازیم تا کشور بیشتر پیشرفت کند. همچنین عنوان می‌شود اگر در مقابل اسرائیل بایستیم از پیشرفت می‌مانیم و می‌گوید باید مبحثی همچون عدالت طلبی را کنار بگذاریم و با قانون اساسی استقلال نمی‌توانیم به پیشرفت برسیم.

نبویان ادامه داد: به نظر آنها تقابل به این معناست که یعنی هر کجا توافقنامه‌ای دارد امضا شود یا برجام باشد یا لوایح FATF و یا 2030 چرا که روحانی می‌گوید یکی از مشکلات کشور این است که عده‌ای در داخل به غرب بدبین هستند ولی باید توجه کنیم که این نگاه این بدبختی را بر سر کشور آورده است، اما سوال این است اگر تعامل به معنای سازش است و با سازش می‌توان مشکل را حل کرد و ملت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند تولید موشک ایران حاصل نوکری کشورهای غربی است یا استقلال؟ مگر در زمینه هسته‌ای، پزشکی و فرستادن ماهواره پیشرفت نداشتیم؟ هفت سال به غرب اعتماد کردید چه به دست آوردید؟ تعطیلی مراکز هسته‌ای، تعطیلی کارخانه‌ها، بیکاری ولی در مقابل این تفکر تفکر امام و رهبری و مردم و تفکر سردار سرافراز سردار سلیمانی می‌باشد. این تفکر یعنی مقاومت و دفاع از منافع ملت در برابر زیادی خواهی مستکبران که از سوی مردم نمایندگی می‌شود.

نماینده مردم تهران در این باره ادامه داد: این مقاومت موجب سربلندی ایران شده و معادلات جهان را بر هم زده به گونه‌ای که پایگاه‌های آمریکایی هدف گرفته می‌شود و نفتکش‌ها بدون اسکورت نظامی با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم‌ها را شکسته و صادرات انجام می‌دهند.

وی در پایان تاکید کرد: راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و موشک است، تفکر برد برد را کنار بگذاریم. پیروزی با مقاومت است با مدیریت پیر برجامی مشکل کشور حل نمی‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها