کد خبر: 409134
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۲:۳۴:۰۴
| |

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

حناچی کارهای اساسی تهران را رها کرده است

محمد علیخانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با پیگیری تذکرات شورا اظهار کرد: دو اشتباه در این خصوص صورت می‌گیرد اول این‌که تذکر به خود متخلف داده و جوابیه صادر می‌شود و اشتباه دوم این‌که خود متخلف به خود اجازه می‌دهد و پاسخ عضو شورا را می‌دهد.

حناچی کارهای اساسی تهران را رها کرده است
کد خبر: 409134
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۲:۳۴:۰۴

اعتمادآنلاین| محمد علیخانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با پیگیری تذکرات شورا اظهار کرد: دو اشتباه در این خصوص صورت می‌گیرد اول این‌که تذکر به خود متخلف داده و جوابیه صادر می‌شود و اشتباه دوم این‌که خود متخلف به خود اجازه می‌دهد و پاسخ عضو شورا را می‌دهد.

وی افزود: اگر مدیریت شهری ما در ذلیل‌ترین حالت خود قرار دارد، اجازه نمی‌دهیم شورای شهر را هم ذلیل کنند. اگر قرار است شورای شهر آسیب ببیند واکنش نشان داده و در صورت لزوم شهردار را استیضاح خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: شهرداری تهران کارهای اساسی خود را رها کرده و سرنوشت بسیاری از پروژه‌های اولویت‌دار و تحقق‌پذیر مشخص نیست.

علیخانی در ادامه به وضعیت ترمینال شرق اشاره کرد و گفت: مقرر شده بود تا در بازه زمانی یک‌ماهه شهرداری هر برنامه‌ای که در ارتباط با این محل دارد را به‌صورت تلفیقی ارائه دهد ولی در حال حاضر با گذشت 3 ماه هیچ جوابیه‌ای نیامده و مکاتبات ما هم پاسخی ندارد.

وی در ارتباط با پروژه پل گیشا نیز گفت: پل گیشا وضعیت نامناسبی دارد و حتی نتوانستند آن را تکمیل کنند. با وجودی‌که شهردار خود پیش از این معاون عمرانی بوده و به این مسائل اشراف دارند ولی بررسی این پروژه نشان از ایراد در ساخت و مسائل فنی آن دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: زمانی‌که آمد برنامه‌هایی همچون پل طبیعت 2 ارائه داد ولی از آن خبری نیست. اگر مردم از ما بپرسند شما چه کرده‌اید، چه جوابی باید بدهیم.

علیخانی در ارتباط با مشکل میدان امام حسین و پیاده‌راه 17 شهریور هم گفت: می‌گویند 5 هزار متر مربع پیاده‌راه سازی می‌کنیم در حالی که مشکلات مردم و اهالی این منطقه حل نشده و علی‌رغم تشکیل جلسات و صو تنظیم صورتجلسه‌ها هنوز کار مشخصی اتفاق نیفتاده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان با اشاره به این مطلب که شهرداری تهران پروژه های اولویت‌دار و تحقق‌پذیر را به حال خود رها کرده است، عنوان کرد: اعلام کرده‌اند که قرار است پل حافظ جمع‌آوری شوددر حالی‌که این موضوع در اولویت‌ها نبوده است. انجام اقدامات اولویت‌دار و تحقق‌پذیر که از سوی شورا مشخص شده چه زمانی باید اجرا شود؟ مگر ما چقدر زمان داریم؟ وقت آن رسیده تا این موارد در قالب سؤالی مطرح شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها