نماینده نور و محمودآباد در مجلس:

ایران به قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل شده است

نماینده نور و محمودآباد در مجلس گفت: در آغاز گام دوم انقلاب، قدرت منطقه ای ایران اسلامی به قدرت فرامنطقه‌ای و بین المللی تبدیل شده‌ است.

ایران به قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل شده است
کد خبر: 409180
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۴:۵۲:۲۴

اعتمادآنلاین| ولی‌الله فرزانه نماینده نور و محمودآباد در مجلس امروز (سه‌شنبه 13 خرداد 99) طی نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و شهید سردار سلیمانی، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در آغاز گام دوم انقلاب، قدرت منطقه ای ایران اسلامی به قدرت فرامنطقه‌ای و بین المللی تبدیل شده است و با قدرت مثال زدنی حصر آب‌راه‌های بین المللی مانند حصر آبادان شکسته و 5 کشتی حامل انرژی به مقاصد رسیده است.

وی تاکید کرد: از قدرت فرماندهی فرمانده معظمکل قوا و شجاعت سبزپوشان و سفیدپوشان و همرزمان شهید سلیمانی و عوامل فنی و خدماتی و فرماندهی کشتی تشکر می‌کنیم.

فرزانه با تاکید بر اینکه مازندران به ویژه حوزه انتخابیه نور و محمودآباد در محاصره زباله قرار گرفته است، گفت: محمود آباد و نور در شیرآبه‌های زباله‌های آلوده غرق شده و بوی تعفن ناشی از دپوی غیر بهداشتی زباله، مردم این استان گردش‌پذیر را آزار می‌دهد.

نمایند ه مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: در شرایط عادی روزانه 3 هزار و 500 تن زباله و هر تن زباله هم روزانه حدود 350 تا 500 لیتر شیرآبه خطرناک تولید میکند در مطالعات سرطان شناسی گفته شده که می تواند سرطان‌زا باشد.

وی از وزارت کشور خواست تا هرچه سریع‌تر به فکر سرمایه‌گذاری برای ساماندهی زباله‌های استان مازندران بویژه نور و محمودآباد باشد چراکه دپو و دفن زباله‌های غیر بهداشتی پاسخگو نیست و تبعات اجتماعی و مردمی را در پی دارد.

فرزانه تاکید کرد: هشدار می‌دهم هرگونه تاخیر در امر سرمایه‌گذاری و ساماندهی جمع آوری زباله های استان مازندران، بحران های اجتماعی و سیاسی به دنبال دارد.

نماینده مردم نور و محمودآباد گفت: به وزارت کشور به دلیل مسئولیت ستاد مدیریت بحران و وزارت راه و شهرسازی به دلیل مسئولیت نگه داری راه‌ها متذکر می‌شوم که راههای ارتباطی بخش "بلده" به دلیل رانش و سیل از حالت استاندارد خارج و حادثه می‌آفریند.

وی با بیان اینکه 60 درصد آب های سطحی به دریای می‌ریزند، یادآور شد: مردم استان مازندران از کمبود آب آشامیدنی در فصل گردشگری رنج می برند وزارت نیرو در خصوص تامین آب شرب در فصل گردشگری تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها