تام کروز با ماموریت غیرممکن7 باز می‌گردد

فیلمبرداری ماموریت غیرممکن7 بعد از یک وقفه طولانی دوباره از سر گرفته می شود.

تام کروز با ماموریت غیرممکن7 باز می‌گردد
کد خبر: 409303
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۴ ۰۹:۵۶:۵۲

اعتمادآنلاین| فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن7» که اوایل سال جاری میلادی به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود از ماه سپتامبر(شهریور) آغاز خواهد شد. فیلمبرداری نماهای بیرونی، اولین مرحله تولید فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن7» پس از آغاز ادامه فیلمبرداری است.

«سایمون پگ» که در این فیلم نقش «بنجی دان» را بازی می‌کند به ورایتی گفت که برنامه ادامه تولید و فیلمبرداری این پروژه سینمایی آخر تابستان آغاز می‌شود.

این هنرپیشه بریتانیایی که در فیلم جدید «میراث» ایفای نقش کرده و اخیرا در مجموعه «پسران» آمازون بازی کرده با عنوان طنز گفت: صحنه‌های مبارزه «ماموریت غیرممکن7» نیازمند فاصله اجتماعی پنج فوتی است.

پگ در مورد مراحل تولید و بحث آمایش و تدارکات این پروژه اکشن افزود: افرادی که به هر نوعی در فعالیتی نزدیک با دیگران مشارکت می‌کنند باید بحث ایمنی آن‌ها در اولویت قرار بگیرد. من نمی‌دانم وضعیت تست چیست، چگونه کار می‌کند، یا اینکه آیا آنها به طور مرتب می توانند آزمایش شوند یا خیر.

ماموریت غیر ممکن 7

برنامه‌ریزی برای شروع مجدد پروژه‌ای عظیم چون «ماموریت غیرممکن7» با تعداد عظیم خدمه، کارکنان و عوامل و لوکیشن‌های متعدد، به عنوان پیشرفتی عمده در صنعت جهانی تولید فیلم قلمداد می‌شود.

«تامی گارملی» دستیار اول کارگردان «ماموریت غیرممکن7» اولین کسی بود که در برنامه رادیو4 بی‌بی‌سی از شروع مجدد فیلمبرداری این پروژه خبر داد و گفت: امیدواریم که در ماه سپتامبر دوباره شروع به کار کنیم و از تمام کشورهایی که برنامه‌ریزی کرده‌ایم بازدید کنیم. قصد داریم بخش اعظم تولید را در بریتانیا در فضای بیرونی و نیز در استودیو تولید کنیم.

او افزود که اطمینان دارد که پارامونت می‌تواند دقیق طبق برنامه زمان‌بندی فیلمبرداری را از سپتامبر تا آوریل و می به پایان برساند.

تولید این پروژه در اواخر ماه فوریه درست چند روز قبل از شروع فیلمبرداری صحنه‌های شهر ونیز، متوقف شد. در آن زمان، ایتالیا به عنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در اروپا پدیدار شد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها