نامه وکیل نرگس محمدی به دادستان تهران درباره چیست؟

وکیل مدافع نرگس محمدی بیان کرد که برای انتقال نرگس محمدی به تهران و آزادی مشروط و مرخصی او به دادستان عمومی و انقلاب تهران نامه‌ای ارسال کرده‌ است.

نامه وکیل نرگس محمدی به دادستان تهران درباره چیست؟
کد خبر: 409573
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۱:۱۲:۲۴

اعتمادآنلاین| محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع نرگس محمدی در رابطه با آخرین وضعیت موکل خود، بیان کرد: در خصوص انتقال خانم محمدی به تهران و آزادی مشروط و مرخصی او به دادستان عمومی و انقلاب تهران نامه‌ای ارسال کرده‌ایم اما هنوز پاسخی از سوی دادستانی داده نشده و همچنان منتظر تصمیم دادستان هستیم.

وی ادامه داد: درباره عفوها به خصوص عفو عید فطر تصمیم‌گیری‌های موردی گرفته می‌شود و به برخی عفو و برخی از زندانیان مرخصی داده می‌شود و امیدواریم که هفته آینده این عفوها شامل بقیه زندانیان نیز شود.

نرگس محمدی در دادگاهی به ریاست قاضی صلواتی، به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» به پنج سال حبس، به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به یک سال حبس و در مورد اتهام «تشکیل و اداره گروهک غیرقانونی لگام» به 10 سال حبس محکوم شده بود.

همچنین در مهرماه سال 95 شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حکم 16 سال زندان دادگاه بدوی نرگس محمدی را تأیید کرد و حالا این متهم به دستور مراجع قضائی به یکی از زندان‌های استان زنجان که موطن وی است، در حال گذراندن دوره محکومیتش است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها