کد خبر: 409618
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۲:۵۸:۴۹
| |

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز:

مسئولان به چیزی جز پاسداری از آرمان‌های نظام فکر نکنند

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: جمهوری اسلامی امانت ارزشمند امام خمینی است و به همین دلیل، لازم است همه کسانی که در ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف نظام مشغول به خدمت هستند، به چیزی به جز پاسداری از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های نظام فکر نکنند.

مسئولان به چیزی جز پاسداری از آرمان‌های نظام فکر نکنند
کد خبر: 409618
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۲:۵۸:۴۹

اعتمادآنلاین| سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: در حالیکه 31 سال از فقدان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد، همه همچنان باید تلاش‌شان را به کار بگیرند تا از امانت ارزشمند امام خمینی به خوبی مراقبت شود.

این فعال سیاسی در ادامه سخنانش گفت: جمهوری اسلامی امانت ارزشمند امام خمینی است و به همین دلیل، لازم است همه کسانی که در ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف نظام مشغول به خدمت هستند، به چیزی به جز پاسداری از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های نظام فکر نکنند. یعنی کارگزاران باید این را در نظر بگیرند، کوچکترین خطا و کوتاهی‌ای می‌تواند هم به وجهه انقلاب ضربه بزند و هم مردم را گرفتار کند. آنهم مردمی که در این 42 سال از هیچ چیزی دریغ نکرده‌اند و هر چه داشتند را فدای کشور و مردم کرده‌اند.

نماینده ادوار مجلس همچنین تصریح کرد: ضمن تبریک به نماینده‌هایی که فرصت خدمت پیدا کرده‌اند، به همه آن‌ها توصیه می‌کنم، صندلی مجلس را فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای کمتر شدن مشکلات بدانند و خدای ناکرده اینطور نباشد که مصلحت‌های جناحی و منفعت‌طلبی‌های فردی نسبت به منافع ملی و عمومی پررنگ‌تر شوند. همانطور که امام فرموده‌اند، مجلس در راس امور است و حفظِ شان و منزلت مجلس برای نمایندگان باید اوجبِ واجبات باشد.

وی توضیح داد: مردم ایران با شیوع کرونا بیشتر از قبل گرفتار شده و انواع محرومیت‌ها را به چشم دیده‌اند. در چنین شرایطی به هیچ وجه پذیرفته نخواهد بود، تعدادی با استفاده از فرصت نمایندگی اقدام به سیاه‌نمایی بکنند و از این طریق چوب لای چرخ مملکت بگذارند.

سید رضا اکرمی در پایان تصریح کرد: زمان، زمانِ اتحاد و انسجام و در نتیجه همصدایی است. به نظر من گروه‌های سیاسی که مثل هم فکر نمی‌کنند باید کنار هم بنشینند و فکرهای‌شان را روی هم بگذارند تا انشاءالله با اتخاذ راه‌کار‌های لازم مانع‌ها را از پیش روی ممکلت بردارند تا بلکه بعد مدت‌ها آب خوشی از گلوی مردم پایین برود.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها