سیدصادق طباطبایی‌نژاد، نماینده اردستان در مجلس یازدهم:

باید از دستاورد مهم و تاریخی امام خمینی (ره) نگهداری کنیم

نماینده اردستان در مجلس یازدهم گفت: همه باید فکر کنند که با چه نوع فعالیتی و انجام دادن چه کار‌هایی می‌توانند از دست‌آورد مهم و تاریخی امام خمینی (ره) نگهداری کنند و همچنین باید بدانند، چه کار‌های مخرب بوده و انجام دادن‌شان می‌تواند منافع عمومی را با تهدیدی جدی روبرو کند.

باید از دستاورد مهم و تاریخی امام خمینی (ره) نگهداری کنیم
کد خبر: 409621
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۳:۰۴:۱۷

اعتمادآنلاین| سیدصادق طباطبایی‌نژاد، نماینده اردستان در مجلس یازدهم بیان کرد: اینکه اکثریت کرسی‌های مجلس یازدهم در اختیار اصولگرایان است، نه می‌تواند نقطه ضعف عنوان شود و نه نقطه قوت قلمداد شود.

او در ادامه سخنانش گفت: اینکه مجلس بتواند در نهایت کارنامه‌ای توام با کارآمدی داشته باشد یا ناکام شود، بستگی به نوع عملکردِ تک‌تکِ آن‌هایی است که به عنوان منتخب مردم فرصت نمایندگی را به عهده دارند. به نظر من همه باید در هر شرایط منافع ملی را اولویت اصلی بدانند تا از این طریق، مجلس بتواند با همکاری و تعامل با ارگان‌های دیگر مشکلات پیش روی مردم را روز به روز کمرنگ‌تر کند.

طباطبایی‌نژاد همچنین تصریح کرد: این روز‌ها سی و یکمین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی است و به همین دلیل همه باید فکر کنند که با چه نوع فعالیتی و انجام دادن چه کار‌هایی می‌توانند از دست‌آورد مهم و تاریخی امام خمینی (ره) نگهداری کنند و همچنین باید بدانند، چه کار‌های مخرب بوده و انجام دادن‌شان می‌تواند منافع عمومی را با تهدیدی جدی روبرو کند.

وی توضیح داد: برای اینکه بتوانیم در همه حوزه‌ها به شکوفایی برسیم و مشکلات عدیده مردم را حل کنیم، لازم است مسئولین در هر جایگاهی که قرار گرفته اند، اولویت اصلی‌شان را مصالح عمومی بدانند و با بررسی دقیق شرایط به راه‌کار‌های لازمی برای برچیدن مانع‌ها برسند. در اینصورت می‌توانیم امیدوار باشیم که مشکلات روز به روز کمتر شوند و مردم ایران بتوانند آرامش حداقلی را بعد از مدت‌ها تجربه کنند.

سید صادق طباطبایی‌نژاد در پایان گفت: وقتی یک کشوری مشکل دارد و به دلیل مانع‌تراشی‌های استکبار وضعیت نامطلوبی پیدا کرده است، همه باید دست به دست هم بدهند تا با اتحاد و انسجام، در راستای حل مسایل تلاش لازم را انجام بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها