کد خبر: 409661
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۵:۰۷:۵۱
| |

لاله افتخاری، عضو حزب موتلفه اسلامی:

مقام معظم رهبری یکی از معدود افراد تاثیرگذار در تاریخ تشییع است

نماینده دوره نهم مجلس گفت: همانطور که می‌دانید مقام معظم رهبری یکی از معدود افراد تاثیرگذار در تاریخ تشییع است و حرکت‌های آگاهانه، شجاعانه، صراحت، صداقت و سعه صدری که در ایشان هست نشان از این دارد که به خوبی جانشین امام راحل شده‌اند.

مقام معظم رهبری یکی از معدود افراد تاثیرگذار در تاریخ تشییع است
کد خبر: 409661
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۵:۰۷:۵۱

اعتمادآنلاین| لاله افتخاری، عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به سمت رهبری ملت ایران در15 خردادماه ، گفت: معتقدم انتخاب مقام معظم رهبری، انتخابی واقعا اصلح و شایسته بود و مصداق این آیه از سوره انعام است که «اللَّهُ أَعْلَمُ حَیْثُ یَجْعَلُ رِسَالَتَهُ ۗ »«خدا بهتر می‌داند که در کجا رسالت، خود را مقرر دارد ».

او ادامه داد: این انتخاب به خوبی کار را به فردی آگاه و متخصص داد و همچنان که حضرت امام خمینی (ره) انسانی وارسته شجاع، عالم، آگاه، باهوش و نکته سنج و در عین حال شریف و صادق بودند و همه این ویژگی‌ها در مقام معظم رهبری هم تبلور یافته است.

افتخاری افزود: همانطور که می‌دانید مقام معظم رهبری یکی از معدود افراد تاثیرگذار در تاریخ تشییع است و حرکت‌های آگاهانه، شجاعانه، صراحت، صداقت و سعه صدری که در ایشان هست نشان از این دارد که ایشان به خوبی جانشین امام راحل شده اند که باید در مسئولان هم این موضوع وجود داشته باشد.

جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: مقام معظم رهبری به خوبی در مسیر امام خمینی قدم گذاشتند و مردم و مسئولان را هم به تداوم این راه ترغیب کردند؛ از همین رو امروز می‌بینیم که ایشان در گردنه‌ها و مشکلات بسیار سخت و صعب‌العبور به خوبی کشور را هدایت کردند و این موضوعی است که به خوبی بر همگان آشکار شده است؛ بنابراین مردم هم باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها