محمد ترکاشوند:

تا امروز هیچ برنامه آماده‌سازی برای تیم والیبال ناشنوایان نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: با توجه به این که قرار بود اواخر خرداد برای شرکت در قهرمانی جهان عازم ایتالیا شویم، اما هنوز از سوی فدراسیون جهانی اطلاع‌رسانی برای لغو این مسابقات انجام نشده است.

تا امروز هیچ برنامه آماده‌سازی برای تیم والیبال ناشنوایان نداشتیم
کد خبر: 409773
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۰۹:۲۷:۴۲

اعتمادآنلاین| محمد ترکاشوند اظهار کرد: سال گذشته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از بهمن‌ماه اولین اردوی والیبالیست‌های ناشنوا را آغاز کردیم و هدف‌گذاری بر این بود که پس از برگزاری 6 مرحله اردوی آمادگی بازیکنان برتر را برای شرکت در قهرمانی جهان شناسایی کنیم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بعد از برگزاری اولین اردو، برنامه تمرینی والیبالیست‌ها متوقف شد و تا امروز هیچ برنامه آماده‌سازی برای بازیکنان نداشتیم.

وی گفت: قرار بود مسابقات قهرمانی جهان اواخر خرداد در ایتالیا برگزار شود که تا این لحظه نه از سوی فدراسیون جهانی و نه فدراسیون ناشنوایان خبری مبنی بر لغو یا برگزاری این بازیها به من داده نشده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که از زمان تعطیلی اردوها آیا برنامه تمرینی برای آماده‌سازی والیبالیست‌های ناشنوا داشتید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ برنامه تمرینی نداشتیم. سال گذشته قرار بود بازیکنان در بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ شرکت کنند که این بازیها لغو شد و بعد از آن برنامه‌ریزی خود را معطوف قهرمانی جهان کردیم که به دلیل بیماری کرونا شرایط اعزام تیم به این مسابقات نیز فراهم نشد.

ترکاشوند تصریح کرد: این تیم در دو دوره المپیک ناشنوایان در سال 2013 به جایگاه سوم رسیده و 2017 چهارم شد و از آن تاریخ تا امروز متاسفانه به هیچ تورنمنت برون مرزی اعزام نشده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها