کد خبر: 409805
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۰:۵۸:۰۰
| |

محمدجواد کریمی‌قدوسی مطرح کرد:

ابراز نارضایتی مقام معظم رهبری از اجرای عدالت در کشور

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات کشور تنها با ورود مجلس ممکن نیست و باید دولت با نمایندگان همراهی کند، گزارش مسائل را بیاورد تا مجلس هم توانایی‌های خود را روی میز قرار دهد و تصمیم قاطعی برای حل موضوعات گرفته شود.

ابراز نارضایتی مقام معظم رهبری از اجرای عدالت در کشور
کد خبر: 409805
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد کریمی‌قدوسی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در افتتاحیه مجلس یازدهم بر نوعی ابراز نارضایتی از اجرای عدالت در حوزه معیشت خانوارهای ضعیف و محروم متمرکز بود، اظهار کرد: برقراری عدالت در حکومت اسلامی متوجه اقشار ضعیف و محرومی است که نمی‌توانند سهم خود را از بیت‌المال دریافت کنند.

وی افزود: ایران کشوری ثروتمند با منابع سرشار است و قدرت ریشه‌کن کردن فقر از جامعه را دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه با اتفاقاتی که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افتاد، ارزش پول ملی سقوط کرد و تنش‌های اقتصادی به وجود آمد که بحران آن روی زندگی اقتصادی مردم اثر گذاشت و هرچند تولیدکننده، وارد کننده و صادرکننده همگی در این وقایع آسیب دیدند، اما دود آن بیشتر به چشم محرومان جامعه رفت.

کریمی‌قدوسی بیان کرد: درخواست رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم این بود که با تمرکز بر موضوع معیشت و فرهنگ ظرف مدت کوتاهی این مشکلات را به حداقل برساند.

وی گفت: حل مشکلات کشور تنها با ورود مجلس ممکن نیست و باید دولت با نمایندگان همراهی کند، گزارش مسائل را بیاورد تا مجلس هم توانایی‌های خود را روی میز قرار دهد و تصمیم قاطعی برای حل موضوعات گرفته شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها