نماینده مردم فردین، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میان‌دشت در مجلس شورای اسلامی:

به الهیان گفتم در روز قیامت معامله بزرگی با شما می‌کنم

نماینده مردم فردین، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میان دشت در مجلس شورای اسلامی درباره ادعا زهره الهیان درباره سابقه کیفری او گفت: همه اینها به روز قیامت واگذار کردم و به خودشان هم گفتم که در آن روز معامله بزرگی با شما می کنم.

به الهیان گفتم در روز قیامت معامله بزرگی با شما می‌کنم
کد خبر: 409835
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۲:۲۲:۴۸

اعتمادآنلاین| به‌دنبال انتشار اخباری مبنی بر سابقه کیفری حسین محمدصالحی دارانی، نماینده مردم فردین، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میان دشت در مجلس شورای اسلامی به علت ارتکاب به امور خارج از شرع، این نماینده مجلس ضمن رد این ادعا گفت: این موارد توسط زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است. به این صورت که وی اعتراض زده بود و من در واکنش به این اقدام مطرح کردم یک نماینده باید حداقل مسائل حقوقی را بلد باشد اما او به اندازه یک مبتدی از مسائل حقوقی سر در نمی‌آورد چراکه تفاوت زیادی میان محکومیت، محکومیت کیفری و محکومیت کیفری موثر است. متعاقب استعلامی که شورای نگهبان از دادگستری می‌گیرد، دادگستری اعلام می‌کند و جواب استعلام را می‌دهد که بنده محکومیت دارم یا خیر.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: من هیچ محکومیتی نداشتم. یک محکومیتی از طرف دادگاه بدوی بوده که در دادگاه تجدیدنظر برائت خورده است. این خانم وقتی اعتراض زده حکم بدوی را هم ارائه کرده اما اینقدر متوجه نبوده که پائین حکم نوشته است تجدیدنظر و حکم تجدیدنظر را هم ارائه بدهد. مسائلی را هم که مطرح کرده بود شورای نگهبان با شعبه‌ای که پرونده اینجانب را بررسی می‌کرد، ارتباط گرفت و صحبت کردند و این سوءظن برطرف شد و اعلام کردند که این احکام کیفری و احکامی که الهیان بر اساس آن مدعی است همگی را شورای نگهبان بررسی کرد، که واهی بود.

محمدصالحی با ادعای به همدستی رقبای انتخاباتی‌اش با الهیان ادامه داد: متاسفانه حب و بغض‌های شخصی و اغراض سیاسی از طریق فردی که در انتخابات شکست خورد و در منطقه رقیب انتخاباتی بنده بود، این خانم را متقاعد کرده بود که اعتراض بزند که اعتراض هم به نتیجه‌ای نرسید و همه این مواردی که اشاره کرده بود، مستند نبود. همچنین احکام تجدیدنظر را به شعبه ارائه کردم و در نهایت اعتبارنامه در شعبه تائید شد و این قضیه به اتمام رسید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اعاده حیثیت نسبت به اقدام الهیان اظهار کرد: بعد از پایان کار قطعا این کار را انجام خواهم داد اما نه به صورت شدید. چراکه معتقدم در این شرایط اقتصادی که تورم و فشار اقتصادی کمر مردم را شکسته و آنها برای خروج از این مشکلات به مجلس یازدهم چشم امید دارند و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید به دنبال همدلی و اتحاد و وفاق ملی باشیم، به نظر می‌رسد این کارها غیر از اینکه وقت نماینده را بگیرد و وی را به حاشیه بکشاند، هیچ سودی نخواهد داشت.

محمدصالحی یادآور شد: همه اینها به روز قیامت واگذار کردم و به خودشان هم گفتم که در آن روز معامله بزرگی با شما خواهم کرد. این خانم با این اقدام حتی شورای نگهبان را هم زیر سوال برد چراکه ادعا کرده بود شورای نگهبان صلاحیت بنده را تائید نکرده است، مگر چنین چیزی می‌شود؟! اگر شورای نگهبان صلاحیتم را تائید نمی‌کرد، می‌توانستم در عرصه انتخابات حضور داشته باشم؟! متاسفانه توهین‌ها نه تنها به اینجانب بلکه به شورای نگهبان هم صورت گرفته است، لذا الهیان نه تنها به من بلکه به شورای نگهبان هم توهین کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم شورای نگهبان در رابطه با این اقدام الهیان، برخورد قانونی انجام دهد. البته این نکته را هم به این خانم گفتم که به روز قیامت واگذار می‌کنم تا خداوند گناه من را با حسنات شما اگر دارید معاوضه کند اما وقتی که مقداری از این بحران عبور کنیم و این مسائل به اتمام برسد، قطعا اقدام خواهم کرد چراکه وی با این حرکت به شأن و شعور چهار شهرستان اهانت کرده است.

نماینده مردم فردین، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میان دشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با ارائه حق مسکن از طرف مجلس به نمایندگان اظهار کرد: شیوه مجلس در خصوص پرداخت حق مسکن مناسب نیست اگر مجلس خانه‌های سازمانی داشته باشد، خانه‌ای در حد متوسط باشد و نماینده رفت و آمد کند، کفایت می‌کند. این روند از ریخت و پاش‌ها و هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند و هم اینکه پراکندگی ایجاد نمی‌کند، به این صورت که نمایندگان در کنار هم هستند، ارتباطات کاری بیشتری با هم می‌گیرند، به مجلس نزدیک‌تر هستند و در حقیقت دید مساوی نسبت به همه دیده می‌شود و جایگاه بهتری خواهد داشت.

محمدصالحی خاطرنشان کرد: البته مجلس هم محدودیت‌هایی دارد، خانه‌های سازمانی در حال ساخت است که هنوز تکمیل نشده است، لذا وقتی شرایط مهیا نیست مجبور است بهای رهن و اجاره خانه نمایندگان را پرداخت کند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها