کد خبر: 409837
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۲:۳۴:۱۱
| |

روح‌الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

بی‌عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بی‌عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند، تابوت برنامه‌ریزی تکنوکرات را باید شکست، باید دانشگاه و حوزه و مراکز ما بروکراسی فرسوده کشور را اصلاح کنند.

بی‌عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند
کد خبر: 409837
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۲:۳۴:۱۱

اعتمادآنلاین| روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه «در سوگ امام کوخ‌نشینان» که به همت دانشجویان بسیجی، عدالتخواه و انقلابی کشور در شهرک فدک کرمانشاه برگزار شد، گفت: عدالتخواهی از دست انداختن به نمادهای فساد و تبعیض و فقر می‌گذرد زیرا هنوز درگیر ساختارهای استعماری هستیم. هنوز ساختار‌های ما متحول نشده‌اند و دولت اسلامی هنوز شکل نگرفته است.

وی افزود: باید از اتفاق فوت خانم آسیه پناهی آرمان خود را فریاد بزنیم تا به آن نقطه قانون‌گذاری و سیاست گذاری برسیم. در قانون اساسی تامین مسکن جزو حقوق مستضعفان است و تا زمانی که ما آن را اجرا نکنیم نمی‌توانیم با معلول آن (مسکن غیرقانونی) بجنگیم و آن را از بین ببریم.

ایزدخواه گفت: باید پرسید چرا با وجود اینهمه پژوهشگر و اندیشکده بازهم کشور با قوانین و سیاست‌های وارداتی سال 1307 اداره می شود و این قوانین و موارد متعدد اصلاح نمی شوند؟

وی اظهار داشت: بی‌عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند. تابوت برنامه ریزی تکنوکرات را باید شکست. باید دانشگاه و حوزه و مراکز ما بروکراسی فرسوده کشور را اصلاح کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها