رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد:

پیشرفت 98 درصدی بازسازی مسکن شهری مناطق زلزله زده در کرمانشاه

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بازسازی مناطق شهری زلزله زده کرمانشاه به 98 درصد رسید، گفت: سهم بنیاد مسکن برای ساخت مسکن ملی حدود 120 هزار واحد است که تا کنون برای ساخت 60 هزار واحد، زمین معرفی شده است.

پیشرفت 98 درصدی بازسازی مسکن شهری مناطق زلزله زده در کرمانشاه
کد خبر: 409857
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۳:۵۳:۰۸

اعتمادآنلاین| علیرضا تابش درباره آخرین وضعیت پروژه مسکن ملی سهم بنیاد مسکن اظهار داشت: از 400 هزار واحد مسکن ملی سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 120 هزار واحد است که البته به هر میزان که زمین ارایه و ثبت نام انجام شود، به همان میزان ساخت و ساز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای ساخت حدود 60 هزار واحد، زمین به بنیاد مسکن معرفی شده است که از این میزان، 40 هزار واحد آن قابلیت استفاده را دارد و در حال تشکیل پرونده برای ثبت نامی‌های این 40 هزار واحد هستیم. مابقی واحدها هم به تدریج شناسایی زمین و احداث می‌شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین درباره آخرین وضعیت بازسازی کرمانشاه پس از زلزله و جمع آوری کانکس‌ها، گفت: در حال حاضر خوشبختانه پیشرفت فیزیکی در بازسازی مسکن شهری در کرمانشاه به 98 درصد رسیده است و البته به طور انگشت شمار واحدهایی باقی مانده‌اند.

تابش افزود: برخی از خانواده‌ها برای تشکیل پرونده و بازسازی و نوسازی با تاخیر مراجعه و اقدام کردند که بازسازی واحدهایی این گروه که تعداد آنها کمتر از 100 خانوار است، به تازگی شروع شده است.

وی درباره جمع آوری کانکس‌ها از مناطق زلزله زده اظهار داشت: کانکس‌های مازاد باید جمع آوری شود و اغلب کانکس‌ها هم جمع آوری شده است. خوشبختانه چهره شهر با ساخت و سازهای جدید و جمع آوری کانکس‌های مازاد بسیار تغییر کرده است .

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها