علیرضا امامی فر:

فدراسیون فوتبال برای یک بار هم که شده اقتدار خود را نشان دهد

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی، گفت: فدراسیون فوتبال باید اقتدار خود را در تصمیم‌گیری‌ها نشان دهد و اجازه ندهد در فوتبال، هر فردی ساز خودش را بزند.

فدراسیون فوتبال برای یک بار هم که شده اقتدار خود را نشان دهد
کد خبر: 409865
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۴:۱۷:۴۳

اعتمادآنلاین| علیرضا امامی‌فر در پاسخ به این پرسش که آیا شروع مجدد تمرینات تصمیم درستی بود؟ گفت: این موضوع را باید از زوایای مختلف بررسی کرد. در شریط کرونایی کنونی، وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا تصمیمات لازم را در مورد جلوگیری از شیوع این بیماری اتخاذ می‌کنند. وقتی طی تصمیمی کارشناسانه اعلام شده که لیگ ادامه پیدا کند، نمی‌دانم که چرا برخی هنوز ساز مخالف می‌زنند.

وی افزود: نظر شخصی‌ام این بود که بهتر است لیگ با معرفی برترین‌ها به پایان برسد و تیم‌ها برای فصل آینده خود را آماده کنند. از طرفی در این مدت فدراسیون و سازمان لیگ هم برای برگزاری بهتر فصل آتی تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کرد. در نهایت تصمیم به برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر شد که باید به آن تمکین کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اعتراض برخی از تیم‌ها مبنی بر برگزاری مسابقات، تصریح کرد: متاسفانه به هر تصمیمی که در فوتبال ما گرفته می‌شود، اعتراضاتی صورت می‌گیرد. فدراسیون فوتبال برای یک بار هم که شده اقتدار خود را نشان دهد و اگر در فوتبال هر فردی ساز خودش را بزند، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

امامی‌فر گفت: شیوع ویروس کرونا یک معظل جهانی بود. برخی کشورها لیگ خود را تعطیل کردند و برخی دیگر به برگزاری رای دادند. ما باید ببینیم که زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری مسابقات در شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم یا خیر. اگر متخصصان این تشخیص را دادند که بازی‌ها برگزار شود، دیگر مشکل چیست؟ نباید تنها این مدیران منافع شخصی را در نظر بگیرند.

وی در پایان گفت: برای آبروی فوتبال هم خوب نیست که هر فردی ساز خودش را بزند. برخی از معترضان باید در آینده‌ای زود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. آیا آنها برای AFC هم می‌توانند نامه تهدید آمیز بفرستند. برخی اقدامات به آبروی فوتبال ما در سطح بین‌المللی ضربه می‌زند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها